Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Delen Geplaatst: 11 april 2007 hallo allemaal,\r\n\r\nik zit met het probleem dat als ik bf 2 heb opgestart en een server kies om te gamen dat ik er uit word gegooid..\r\n\r\ndus alles doet het totdat ik de server dubbelklik..\r\ndan stopt bf2 er meteen helemaal mee en sta ik weer op mijn desktop..\r\n\r\nheel raar ik heb wel de laatste patch gedownload..\r\nik heb bf2 ook al opnieuw geinstalleerd...\r\n\r\nook heb ik een hidden window als ik mijn computer afsluit weet iemand wat dit is en/of dit er iets mee te maken heeft?\r\n\r\nbedankt alvast,\r\n\r\ngroeten t. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 als je ooit heb gecheat of geprobeert hebt om dan kan het zijn dat je in een soort blacklist komt te staan en (bijna) elke server die checkt dat en dan moet je eruit kan het daar aan liggen?\r\n\r\nik weet niet precies wat die site was moet je even vragen of googlen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 [quote=rik;308224]als je ooit heb gecheat of geprobeert hebt om dan kan het zijn dat je in een soort blacklist komt te staan en (bijna) elke server die checkt dat en dan moet je eruit kan het daar aan liggen?\n\nik weet niet precies wat die site was moet je even vragen of googlen[/quote]\nBedoel je punkbuster ;( Als dat zo zou zijn knalt hij niet naar desktop terug hoor: maar krijg je melding: user global guid banned or permanet ban o.i.d. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 Kan het misschien zijn dat uw cd-key door iemand anders is gebruikt? Als dat wel is zo ik contact opnemen met EA \r\nP.S. Heeft u wel een legale versie? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 EA Games heeft problemen met zijn Battlefield servers, deze worden op het moment van spreken \"gerepareerd\", het ligt dus waarschijnlijk niet aan de client maar dus gewoon aan EA. Geduld is een schone zaak.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 Das al een poosje geleden hoor royscheper. Ik heb sinds die problemen met de master server van Gamespy ( Niet EA, even voor de duidelijkheid, de stats en het inloggen wordt geregeld via master servers van Gamespy ), gewoon kunnen spelen. Nergens last van. \n\nThys, wat zijn je specs? En heb je iets bijzonders gedaan voordat deze problemen kwamen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2007 welke windows heb je als je vista heb is dit de oplossing:\r\n\r\nWindows Vista heeft een mooie nieuwe functie, genaamd User Account Control (ook wel aangeduidt als UAC). Een eigenschap van deze functie is, dat een gebruiker standaard niet meer over administrator rechten beschikt. Nu is dit opzich een goed idee. Het nadeel is dat sommige programma\'s hierdoor incompatible worden met Windows Vista.\r\nVeel spellen gebruiken \"Punkbuster\" om cheaters uit het spel te houden. De kracht achter Punkbuster is de regelmatige updates. Om deze updates uit te kunnen voeren heeft Punkbuster toegang nodig tot de Program Files map maar, je raadt het al, deze toegang heb je standaard niet in Windows Vista. Daar komt bij dat Punkbuster de gegevens in het geheugen checkt (voor actieve hacks ed.). Ook hier zijn voldoende rechten voor nodig. Vista blokkeert standaard deze rechten en het gevolg: Punkbuster \'kickt\' je uit de server.\r\n\r\nOplossing\r\nDe oplossing is relatief simpel. Draai het spel met administrator rechten. Voordat je het spel start, klik je met de rechtermuisknop op de snelkoppeling en kies je voor \"uitvoeren als administrator\".\r\nOm te voorkomen dat je élke keer deze extra handeling moet uitvoeren kun je het spel ook standaard met extra rechten laten starten. Doe hiervoor het volgende: Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling, kies voor EIGENSCHAPPEN, en ga naar het tabblad SNELKOPPELING. Klik op de knop \"geavanceerd\" en zet een vinkje bij \"Uitvoeren als administrator\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2007 *Bericht verwijderd* Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2007 ja het gaat nog steeds niet lekker bij EA die nieuwe patch(1.41) heeft voor veel problemen gezotgt B.v het spel start op en sluit meteen weer af.\r\nje cd code is in 1x ongeldig.\r\nje word elke server uitgegooid.\r\nik had ea gemailt van bij mij zeei hij dat mijn cd code ongeldig was en ik moest ergens in de map van BF2 me cd code invoeren ok ik gedaan nog steeds niks dus ik wer mailen\r\ninstaleer het spel met de firewal en virus scan uit ok ik gedaan werkt ook niet weer mailen dan maar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2007 [quote=Lajos94;331432] illegale versie , . Ik heb wel ...... illegaal spel ........ .. ......... ;)[/quote]\n\nEn daar mogen we het dus [U][B][SIZE=6][COLOR=Red]NIET [/COLOR][/SIZE][/B][/U]over hebben hier op het forum.... lees de huisregels maar eens door....... Advies: pas je bericht aan, anders........\n[edit] Keurig aangepast (Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2007 Ja meneer ik heb hem verwijderd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen