Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Delen Geplaatst: 11 april 2007 ik heb dus de Sapphire Radeon x1950 GT besteld, er zit ook een pci-express 16x aansluiting op mn mobo, maar volgens een revieuw-site heeft deze kaart een 6-pin voedingskabel nodig. Volgens mij zit er op mijn dell voeding helemaal geen 6 pin stekker.\r\n\r\nhelp. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 Heeft je voeding een PCIe Voedingskabel. Die moet je namelijk hebben.\n\nEn die heeft als ik mij niet vergis 6 Pinnetjes/gaatjes. 2 rijen met 3 pins/gaatjes.\n\n\nDell er zo\'n voeding in heeft gestopt is het goed. Heb je het niet koop zo\'n kabel : [url]http://www.mnm-computers.nl/product_info.php?cPath=29_351_221&products_id=5317[/url]\n\nLet wel op dat je een best zware voeding nodig hebt. denk aan 400 watt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 zon kabel heb ik net besteld. er zit bij dell wel een pci express kabel op maar dat is gewoon 4 pins molex.\r\n\r\ndit staat eronder\r\n\r\nNOTE: The P10 connector is intended for use with PCI Express graphics cards that have power requirements exceeding 75 watts. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 Als je zo\'n kabel hebt bestelt moet het sowieso werken.\n\nAls het even kan zou ik hem proberen aan te sluiten rechtstreeks op de voeding\n\n\nHoeveel watt is je voeding ?? staat op een stikker op de voeding Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 [QUOTE=Intel 3000;308183]Als je zo\'n kabel hebt bestelt moet het sowieso werken.\r\n\r\nAls het even kan zou ik hem proberen aan te sluiten rechtstreeks op de voeding\r\n\r\n\r\nHoeveel watt is je voeding ?? staat op een stikker op de voeding[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nbestaan er sata-molex adapters?ikde dell voeding zit maar 1 molex en 4 sata power connectors. ik weet weldat er molex-sata adapters bestaan,maar andersom...:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 niemand??? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen