Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Delen Geplaatst: 11 april 2007 Hoi Allemaal,\r\n\r\nIk heb een vraag, hoop dat iemand me kan helpen.\r\nBen van plan binnekort een imac te kopen.. maar wel zonder internet enz. zodat deze helemaal schoon blijft voor m\'n fotografie en ontwerpen.\r\nWeet iemand of je met een usb linkkabel bestanden kunt verzenden tussen 2 pc\'s met IMac OS en Windows XP.. omdat dit 2 verschillende besturingsprogramma\'s zijn vroeg ik me dat af.\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nGroetjes Mareike :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2007 Zie deze info: [url]http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75320-nl[/url]\nmaar ... heb ook dit gevonden: [url]http://www.ramelectronics.net/HTML/usb_smartnet_cables.html[/url]\n\nLijkt me verstandig dat je het in de winkel waar je de Mac koopt even navraagt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 MAC SUCKS\r\n\r\nkoop een verse pc en hou geld over. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 [QUOTE=tech.wiz;309301]MAC SUCKS\r\n\r\nkoop een verse pc en hou geld over.[/QUOTE]\r\n\r\nApple sucks bedoel je? IMac is een besturingssysteem geen computersysteem... ;) :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 [QUOTE=Siempie;309309]Apple sucks bedoel je? IMac is een besturingssysteem geen computersysteem... ;) :D[/QUOTE]\r\n\r\nIMac is een Desktop model van Apple! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 [QUOTE=Makepeace;309335]IMac is een Desktop model van Apple![/QUOTE]\r\n\r\nWhaha je hebt gelijk, ik zat met Mac OS in de war... Moi Excusé! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2007 [QUOTE=tech.wiz;309301]MAC SUCKS\r\n\r\nkoop een verse pc en hou geld over.[/QUOTE]\r\n\r\nDoe ik ook ;) Morgen wss nieuwe halen.. gewoon uitgebreide pc met 2 monitoren erop aangesloten. Thnx voor reactie\'s! :mrgreen: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen