Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Delen Geplaatst: 11 april 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb een pc die onder XP draait (alles orgineel en op mijn naam).\r\n\r\nNu kan ik een pc van een vriend overnemen (wil ik dan gebruiken voor m\'n kids), maar deze pc heeft win2000 erop staan en mijn kids hebben spelletje gekregen die xp vereist. \r\nMag ik deze 2e pc die van mij word, met dezelfde xp (ook van mij)installeren, of moet ik dan een nieuwe programma kopen?? Dit is toch eigenlijk onzin, want alles is mijn eigendom.\r\nWie weet hoe dit zit?\r\n\r\ndank voor reactie.\r\nAnG Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 Je weet het antwoord zelf al ,want je zegt dat het onzin is als het niet mag.\nAl is xp je eigendom ,je hebt maar een licentie en dat is voor een pc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 ja ik had een keer zoiets opgevangen, maar dacht dat dit onzin was. Wat kost tegenwoordig zo\'n xp?\r\nVerder zal ik maar niet uitspreken wat ik denk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen