Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Delen Geplaatst: 11 april 2007 ik kan mijn programma AldFaer niet gebruiken omdat mijn pc aangeeft dat het systeem verplaatst is.\r\n\"systeem-DLL-bestand user 32.dll is verplaatst in het geheugen\". De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand C:/WINDOWS/system32/HHCTRL.OCX een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem-DLL-bestanden van Windows. Neem contact op met de leveranccier van het DLL-bestand voor een nieuwe versie.\r\n\r\nop 1 april heb ik voor het laatst AldFaer gebruikt en er is ook niets aan mijn pc sindsdien veranderd. Kunt u mij helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 Download en installeer deze patch van Microsoft\n[URL]http://support.microsoft.com/kb/935448/nl[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Yep, zelfde probleem gehad, licht aan de nieuwste windows update, die kan niet goed samen met de drivers voor een Realtek kaart(Dacht ik) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 nummer 6 :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen