Ga naar inhoud

internetsites 'te groot' voor beeldscherm

Aanbevolen berichten

:confused: De situatie:\r\n\r\n[B]Sommige websites kan ik niet in het geheel bekijken. [/B]\r\nOok al \'scroll\' ik naar beneden, of verander ik de resolutie, sommige sites die ik bezoek zijn gewoon \'te groot\'. \r\nOok gepruts aan de monitor opties heeft geen effect. \r\n\r\nWaar ligt het probleem?\r\n\r\nIk heb:\r\n-15 inch monitor\r\n-windows XP\r\n-internet explorer 6\r\n\r\n\r\n\r\n[B][COLOR=\"Black\"] Ik geef even een voorbeeld.[/COLOR][/B] Als ik bijvoorbeeld ga naar [url]www.degoudenkooi.nl[/url] dan zie ik linksboven alleen de letter \'s\' (van het woord \'nieuws\'). Alles wat vóór de letter \'s\' staat kan ik niet zien op de monitor, terwijl ik al zover mogelijk naar links ben gescrolled. \r\n\r\nEn nog een voorbeeld: Linksboven op dezelfde site kan ik alleen maar lezen vanaf \' e gouden kooi\' . De letter D en alles wat daar links van staat kan ik niet zien, ook niet als ik het openstaande scherm groter of kleiner maak...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...