Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Delen Geplaatst: 11 april 2007 :confused: De situatie:\r\n\r\n[B]Sommige websites kan ik niet in het geheel bekijken. [/B]\r\nOok al \'scroll\' ik naar beneden, of verander ik de resolutie, sommige sites die ik bezoek zijn gewoon \'te groot\'. \r\nOok gepruts aan de monitor opties heeft geen effect. \r\n\r\nWaar ligt het probleem?\r\n\r\nIk heb:\r\n-15 inch monitor\r\n-windows XP\r\n-internet explorer 6\r\n\r\n\r\n\r\n[B][COLOR=\"Black\"] Ik geef even een voorbeeld.[/COLOR][/B] Als ik bijvoorbeeld ga naar [url]www.degoudenkooi.nl[/url] dan zie ik linksboven alleen de letter \'s\' (van het woord \'nieuws\'). Alles wat vóór de letter \'s\' staat kan ik niet zien op de monitor, terwijl ik al zover mogelijk naar links ben gescrolled. \r\n\r\nEn nog een voorbeeld: Linksboven op dezelfde site kan ik alleen maar lezen vanaf \' e gouden kooi\' . De letter D en alles wat daar links van staat kan ik niet zien, ook niet als ik het openstaande scherm groter of kleiner maak... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 [IMG][url=http://xs.to/xs.php?h=xs514&d=07153&f=tegrootbeeldopmonitor.jpg][img]http://xs514.xs.to/xs514/07153/tegrootbeeldopmonitor.jpg.xs.jpg[/img][/url][/IMG]\r\n\r\nZo ziet een site er bijvoorbeeld uit. Ook al ben ik volledig naar links gescrolled, ik zie niet de helke website aan de linkerkant... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 @geenlogica\n\nIndien je de Ctrl toets indrukt en je scolt met de muis wordt dit venster bij jou ook groter cq kleiner ?\nHet wordt wel kleiner om nog duidelijk te kunnen lezen op jou monitor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 Het is gewoon een slecht gemaakte website.\nJe moet minimaal een 1024 schermresolutie hebben om \'t in het geheel te kunnen zien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen