Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Delen Geplaatst: 10 april 2007 Onlangs Norton 2006 geïnstalleerd. Bij het terug opstarten van de PC blijken alle iconen en het startprogramma van het bureaublad verdwenen. :( Via taakbeheer kan ik nog alle bestanden terugvinden, behalve het startmenu. Weet iemand raad? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Klik met de linkermuisknop ergens op je bureaublad. Kies voor \'eigenschappen\'. Dan \'bureaublad\' en klik op \'bureaublad aanpassen\'\n\nWil je je startmenu aanpassen, ga dan met de muis op de startknop staan, klik 1x links en dan op eigenschappen, aanpassen en geavanceerd.\n\nSucces, Kirk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Het probleem is dat er geen reactie komt als ik zowel links als rechts klik op het bureaublad. Kan enkel nog in mijn programma\'s via taakbeheer.\r\nGeert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2007 Dat is bijzonder, zegt de Nortonsite zelf hier iets over? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2007 het lijkt alsof EXPLORER niet opstart (dit is dus niet IE-EXPLORER, dat is je browser). Je kan in taakbeheer schreef je. Probeer dit eens; ga naar taakbeheer klik op de tab \'toepassingen\' kies voor \'nieuwe taak\' en typ in het schermpje dat je krijgt \"explorer.exe\" (zonder de aanhalingstekens) en druk op ENTER. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2007 geertDV,\r\n\r\nJe zegt dat je ook geen Start-menu krijgt, dus daar bedoel je waarschijnlijk mee dat je in z\'n geheel ook geen taakbalk krijgt.\r\n\r\nIk adviseer je in Veilige Modus op te starten (F8 drukken tijdens booten), en de laatste software (Norton 2006) weer te verwijderen (via Configuratiescherm/Software).\r\nEen andere optie is om in ditzelfde menu (F8 ) te kiezen voor de Laatst Bekende Juiste Configuratie.\r\n\r\nIk wil je nog als tip meegeven dat veel uitstekende beveiligings-software als freeware te verkrijgen is.\r\n\r\nSucces,\r\nMark Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2007 [QUOTE=dutch-online;310745]rechtermuisknop op bureaublad.. dan krijg je op bureaublad de optie bureau blad pictogrammen weergeven en dat moet je aanvinken[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens mij ga hij aan dat zowel links als rechts klikken niet meer werkte.\r\nEn inderdaad Markt, er is een hoop goede software te krijgen voor je beveiliging. Van Norton ben ik nooit een fan geweest.\r\nGeertDv, kijk eens op deze site of ze je daar kunnen helpen, daar zitten nogal wat knappe koppen. [url]www.bluemedicine.be/forum[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen