Ga naar inhoud

Draadloos op msn

Aanbevolen berichten

Oke, vraagje.. \r\n\r\nIk heb sinds kort thuis ook draadloos internet, en dat doet het goed. \r\nAlleen heb ik problemen met msn, ik krijg sommige berichten van andere niet binnen, en mijn teksten komen ook niet altijd over. \r\nNou heb ik al op google gezocht of het een bekend probleem was, en dat is het dus blijkbaar, alleen staan er tips tussen waar ik geen snars van snap. \r\n(En ik ben niet eens blond) \r\n\r\nDus, kan iemand van jullie mij misschien helpen? \r\nOja, ik heb een intelpro set ofzo, en rechts onderin beeld is er een soort staafje, in het groen die aangeeft of ik internet heb. (Misschien heeft mijn held er wat aan) \r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=willem1940;308023]Misschien zit in je draadloos prog meteen een soort van extra firewall opgenomen die zich tegen sommige processen verzet.\r\n\r\nIk heb nooit een specifiek MSN- of Messengerprobleem waargenomen bij een standaard ingesteld draadloos netwerkje.[/QUOTE]\r\n\r\nJa, maar wat zou ik kunnen doen..\r\n\r\nWant ik heb msn ookal ik weet niet hoevaak geinstaleerd.
Link naar reactie
[QUOTE=captain kirk;308040]Wat Willem al zegt: kijk maar eens in de docmentatie van de draadloze punt of bijbehorende software over de firewall. Een andere optie is de firewall van d e pc zelf. MSN opnieuw installeren heeft geen zin. Wat voor merk draadloos punt heb je en wat voor firewall gebruik je op je pc?[/QUOTE]\r\n\r\nWe hebben Belkin ofzo, ik heb geen flauw idee van die namen.\r\n\r\nEn als ik voor de sterkte van mijn signaal kijk, klik ik op intelpro set.\r\n\r\nIk heb avg erop.
Link naar reactie
[QUOTE=Imke;308046]We hebben Belkin ofzo, ik heb geen flauw idee van die namen.\r\n\r\nEn als ik voor de sterkte van mijn signaal kijk, klik ik op intelpro set.\r\n\r\nIk heb avg erop.[/QUOTE]\r\nJe hebt hoe dan ook een soort van netwerkje ebn moigelijk meer dan 1 computer daarin opgenomen.\r\n\r\nAVG vind ik een zeer goede firewall.\r\n\r\nIn een netwerkje moet gewoonlijk \"bestanden en printers delen\" ingeschakeld staan.\r\n\r\nDe meeste firewalls en in ieder geval AVG moeten dat weten, van de bestanden/printers-delen anders werken sommige dingen niet of niet goed.\r\n\r\nTrek de opties/settings/voorkeuren van AVG open totdat je ziet staan \"delen\" en stel dat in op JA, delen.
Link naar reactie
[QUOTE=Imke;308046]We hebben Belkin ofzo, ik heb geen flauw idee van die namen.\r\n\r\nEn als ik voor de sterkte van mijn signaal kijk, klik ik op intelpro set.\r\n\r\nIk heb avg erop.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nik ken de Belkins niet zo goed, geef even het typenummer en eventueel het serienummer van de Belkin. an kan ik daar iets meer mee.\r\nDe sterkte van je signaal wordt weergegeven door een pictogram in de taakbalk rechtsonderin. Staat \'intelpro\' daar ook?\r\n\r\nEn AVG is geen Firewall. Het is een antivirusprogramma. Asl dat overigens je enige bescherming is dan mis je nog wel het een en ander aan beveiliging. Maar laten we eerst eens je eerste probleem onderzoeken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...