Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Delen Geplaatst: 10 april 2007 :mad: help, ik wil een programma verwijderen maar dan krijg ik de melding dat ik daar geen autorisatie voor heb, wat moet ik uitschakelen om het programma toch te kunnen verwijderen:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Autorisatie, betekend dat je geen recht hebt, om dit bestand te verwijderen.\n\nDus, je bent niet aangemeidt als de Beheerder/administrator, heb je ook niet de rechten en de bevoegdheid iets te verwijderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Nee, is dit nog recht te zetten, ik vindt het wel buitensporrig dat je totaal geen beheer over je computer hebt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 [QUOTE=Mahazi;307990]Nee, is dit nog recht te zetten, ik vind het wel buitensporrig dat je totaal geen beheer over je computer hebt[/QUOTE]\r\n\r\nik kom er net achter dat ik toch wel wat kan verwijderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 [quote=Mahazi;307949]:mad: help, ik wil een programma verwijderen maar dan krijg ik de melding dat ik daar geen autorisatie voor heb, wat moet ik uitschakelen om het programma toch te kunnen verwijderen:confused:[/quote]\n \nGebruik het programma; Youre Uninstaller - werkt beter dan het windows Software verwijderen progje. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen