Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Delen Geplaatst: 10 april 2007 Sinds korte tijd kan ik geen DVD\'s noch filmpjes via Email meer afspelen op mijn desktop PC. Een P4 3GHz met 1Gb DDram. Bij het openen loopt de PC muurvast en moet herstart worden. MP3\'s spelen normaal. Ik werk met windows xp pro en mediaplayer 11.\r\nBij eigenschappen van zo\'n filmpje staat \"dit bestand komt van een vreemde PC en is geblokkeerd\". Na het opheffen van de blokkering verandert er niets. Ik heb reeds alle beveiligingen afgezet en programma\'s die kunnen zorgen voor blokkering uitgeschakeld. Niets dat helpt. Outlook Express heb ik het binnenste buiten gekeerd om toch maar iets te vinden wat die blokkering veroorzaakt, maar ik vind niets. Dat blokkeren is wel begonnen na een HD crash. Ik heb dan ook een nieuwe harde schijf (WD 250 Gb) geïnstalleerd. Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat te beginnen. Mijn laptop staat identiek ingesteld, met dezelfde programma\'s en daar is er geen probleem. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen