Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Delen Geplaatst: 10 april 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb hier een laptop (presario R3000) met het volgende probleem, het beeldscherm blijft na het opstarten zwart, heel vaag kan ik op de achtergrond nog wel wat zien.Volgens mij starten de backlights dan dus niet op.\r\n\r\nIk heb vervolgens een nieuw inverterboard en een nieuw beeldscherm besteld, omdat dit volgens mij defect moest zijn. Helaas, na installatie werkte het niet?\r\n\r\nVervolgens heb ik een extern scherm aan mijn laptop gemaakt, en dit werkte perfect video kaar is dus niet kapot, maar dit is uiteraard niet de juiste weg.\r\n\r\nHeeft iemand enig idee wat er nog meer kapot kan zijn?\r\n\r\nHet nieuw inverterboard en beeldscherm heb ik ook aan een 2e gelijke laptop van een kennis gehangen, en daar werken ze prima op.\r\n\r\nWie helpt mij uit de brand en vertelt mij wat er defect kan zijn, en hoe ik dit kan testen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Ik heb dit twee keer met mijn Dell laptop gehad, gelukkig onder de 3 jaar next-business-day onsite garantie die ik heb afgesloten. Dell heeft elke keer het scherm volledig vervangen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Ja oke, maar ik heb ook het hele beeldscherm al vervangen, en dit hielp dus niks Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 Op de meeste laptops kan je kiezen welke video uitgang je wilt\n\nzoek op je toetsenbord het blauwe knopje \'FN\' (zit meestal links onderin)\nen kijk dan naar je functie toetsen F1 F2 ... F9 F10\nop mijn laptop kan ik met FN + F5 kiezen of ik alleen het laptop scherm of beide of alleen extern scherm wens te gebruiken.\n\nmisschien zit hierin je oplossing Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 Heb je die divers van je Video gebeuren geinstalleerd.\n\nDaar staan namelijk veel opties in enzo. Je kan het altijd proberen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen