Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Delen Geplaatst: 10 april 2007 Hallo allemaal !\r\n\r\nWeten jullie leuke online RPG games zet hier jullie games en mischien links !\r\n(het liefst gratis te downloaden)\r\n\r\nGreets ~! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 der zijn al 2 - 3 topics hier over\r\n\r\nals je even zoekt dan vind je er zo een paar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 en anders darkeden.comXD Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 [url]www.runescape.com[/url]\r\n\r\nGratis, graphics beetje achterhaald maar opzich wel vette gameplay.\r\n\r\n[url]www.wow-europe.com/en[/url]\r\n\r\nWorld of Warcraft, wel maandelijkse kosten maar vele honderden, voor sommigen duizenden, uren gameplezier.\r\n\r\n[url]http://www.lotro.com/worldtour/?utm_source=LANDING&utm_medium=INTERSTITIAL&campaign=Turbine[/url]\r\n\r\nLord of the Rings MMO, het is de open beta test maar hij is wel gratis, en duurt nog 12 dagen, geen ervaring met MMO\'s? Dan moet je deze hebben, persoonlijk vond ik het een redelijke MMO, niet veel nieuws, komt waarschijnlijk omdat ik te lang WoW gedaan heb... :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 runescape uhm jaa geen commentaar\r\n\r\n*Cough*bagger*cough* Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Probeer maar eens een 100% gratis, en goede, MMO te vinden, runescape komt het dichtst in de buurt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 silkroad, flyff, scions of fate\n\nallemaal goede RPG\n\nrunescape is alleen maar bekend vanwege zn naam\n\nedit: anyways ik gaat hier geen oorlog beginnen over runescape Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2007 [URL=\"http://www.outwar.com/rec/BRabbit2005\"]Outwar[/URL]\n\nDit is een online RPG. Het is wel text based, maar ik speel het ondertussen al van 2003 en ben het nog altijd niet moe gespeeld.\nJe kan jezelf registreren op 4 verschillende servers die allemaal afzonderlijk staan van elkaar en je dus geen \'lag\' zult ondervinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2007 dus doe je t met een ref?\r\nof is je naam geen brabbit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2007 silkroad natuurlijk alleen in loggen is een heel GROOT probleem...\r\nEn Veel lagg maar tog VET spel! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2007 FLYFF is ook cool en gratis.\r\nte downloaden op [URL=\"http://www.flyff.nl\"]http://www.flyff.nl[/URL].\r\nen een spelaccount openen.\r\nthat\'s it Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2007 Flyff en SRO izjn naamsbekend en dat is te merken als je gaat spelen\r\n\r\nwant\r\n\r\n1: veel Lag\r\n2: Veel bots\r\n3: veel gescheld enzovoorts Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2007 waarom komt niemand op XIAH 1 van de betere rpg\'s\r\n[url]www.gamescampus.com/xiah[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2007 Wow dat lijkt me wel een vet spel! :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2007 [QUOTE=Lajos;314478]Wow dat lijkt me wel een vet spel! :D[/QUOTE]\r\n\r\nbedoel je met Wow ( world of warcraft )? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2007 [url]www.habbo.nl[/url] - een spel waar je een poppetje kan maken en eigen kamers kan maken\r\n\r\n[url]www.barafranca.com/nl[/url] - een online maffia spel , met veel ranking en je kan zo doodgeschoten worden lol\r\n\r\n[url]www.crimegame.nl/com[/url] - bijna hetzelfde als barafranca..\r\n\r\n[url]www.onlinesoccermanager.nl[/url] - leuke voetbalmanager spel , elke dag 1 wedstrijd wordt er gepseeld , je moet de formatie kiezen en spelers en sponsors enz.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2007 [QUOTE=shoulinx;314481]bedoel je met Wow ( world of warcraft )?[/QUOTE]\r\n\r\nnee wow van wauw Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2007 voor de gene die het downloaden van xiah langzaam vinden gaan,,,\r\nwoensdag post ik em in a.b.boneless staat ook op ftd\r\n\r\ndoei,,, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2007 [url]www.tibia.com[/url]\r\n\r\nGoed RPG spel, speel het al heel lang ;) \r\n\r\nBeetje lompe graphics maar heel leuk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2007 Als je van PvP houdt, moet je RiskYourLife een keer proberen.\r\nEcht vette spel.\r\n\r\n[url]www.ryl.pf[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen