Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Delen Geplaatst: 9 april 2007 Hallo, \r\n\r\nIk heb een aantal mp3\'s waarvan ik de filename en deel van een tag niet kan veranderen.\r\n\r\nBij de rest gaat het wel...\r\n\r\nVia eigenschappen heb ik het vinkje bij alleen lezen al weggehaald, maar werkt niet.\r\n\r\nIk werk met music match v.10 en tagscanner 5.0\r\n\r\n\r\nHeeft iemand ervaring met het bovenstaande ?\r\n\r\n\r\nLucas. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 Ik had dit probleem ook regelmatig. In bijna alle gevallen dat ik het had met Music Match, lukte het wel met het programma Mp3tag v2.37a \nDit kun je vinden op deze site. [url]http://www.mp3tag.de/en/[/url]\n\nSucces,\nAat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Hallo Dutch_Aat,\r\n\r\nDat werkt prefect !\r\n\r\nSoms heb je van die lastige files, maar die kunnen we dan vanaf nu ook de baas !\r\n\r\nThanx !\r\n\r\nLucas. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen