Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Delen Geplaatst: 9 april 2007 Hallo, \r\n\r\nGraag info betreft het volgende ;\r\n\r\nIk wil met mijn pc tv opnemen, meerdere kanalen tegelijk opnemen, als het kan in breedbeeld en met het oog op de toekomst evt op en flatscream kunnen afspelen.\r\n\r\nWelke merken en types zijn goed, en niet te vergeten hebben ze een afstandsbediening ?\r\n\r\nLucas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Meer kanalen tegelijk opnemen zal niet kunnen.\nZelfs als je een kanaal wilt opnemen en een ander wilt bekijken ,heb je al twee tv tuners nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Hallo animal, \r\n\r\nIk heb me laten vertellen dat dat wel kan, vandaar deze vraag.\r\nHet scheen dan wel een van de duurdere kaarten te zijn ??\r\n\r\nLucas. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 lucas2002\r\n\r\nTussen \" laten vertellen \"en \"iets bewijzen \"zit een wereld van verschil.\r\nOok ik, ben die toepassing nog nergens tegen gekomen, misschien toekomst muziek.\r\nDus,wat Animal schrijft,kan ik alleen maar beamen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Ok, Cuizenier.\r\n\r\nDus het best is om dan 1 kaart met een dual tunner te kopen ?\r\n\r\nKijken doe ik niet op de pc, alleen opnemen, dus kan ik wel op 2 kanalen opnemen ??\r\n\r\nHoe zit dat met opnemen, kan de computer van uit de slaapstand inschakelen, of booten vanuit de uitstand ???\r\n\r\nEn wat zijn goede tv kaarten, analoog ( evt met breedbeeld opnamen ), afstandsbediening.\r\nIk neem aan dat niet alle kaarten even goed zijn.\r\n\r\nLucas. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Ik denk dat een standalone dvd recorder misscien een veel betere optie is.\nGemakkelijker ,betere kwaliteit ,en als je geen HD recorder hoeft ook nog eens bijna net zo duur als een goede tv kaart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 hallo animal,\r\n\r\nIk heb al en hd recorder.\r\nMijn computer ging stuk, dus van daar.\r\nIk dacht als je dan toch een nieuwe computer neemt, dan gelijk een goede die alles kan. toch ?\r\n\r\n\r\nLucas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2007 Een dvd hd recorder lijkt mij 10x effiecienter en betere kwaliteit.\nAls het met een pc doet moet je hem telkens aan laten staan etc.\ndat lijkt mij gewoon niet zo handig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen