Ga naar inhoud

dell doet eng help :(

Aanbevolen berichten

ik stopte zojuist een cd-rom in mijn dell laptop en er is een blauw scherm gekomen:\r\n\r\ner is een probleem gevonden. windows is afgesloten om schade te voorkomen.\r\n\r\nen nog wat gepraat. hij maakt echt een eng geluid./\r\n\r\nik heb die cd eruitgedaan maar hij gaat door. ik heb hem van de stroom afgesloten zodat hij stopt als de accu leeg is. maar wat moet ik nu? hij reageert nergens op, escape etc. kan hij straks herstellen? ik heb ook al een tijdje het probleem dat er getik uit de schijf komt, hetzelfde geluid dat hij maakt wanneer hij nadenkt, maar dan op zon manier dat je weet dat het niet pluis is. weet iemand het dell klantenservice nummer voor me? is hij gecrasht of is dat iets anders?
Link naar reactie
Ten eerste help en smiley uit de titel halen. Anders loop je het risico dat Modje er een slotje aan hangt. Dit kun je doen door op het schaartje bij je eerste post te klikken en dan voor meer opties te kiezen.\r\nAntwoord: Dat dat ding een raar geluid maakt is nooit normaal. Het tikt hoogstens een of twee keer als je hem dicht doet. Wat gezoem is ook normaal, maar continue getik niet. Gaat het om een of twee tikjes of een continue getik? Hoe oud is de laptop (x jaar of x maanden)? \r\nHet nummer van de klantenservice van dell? Die haal je van de site van dell weg (heel logisch).
Link naar reactie
Zijn het hoge tikken? Toen ik hoge tikken van mijn computer hoorde komen, was mijn HD binnen 10 uur gecrashed... Dus ik hoop dat die het nog doet voor een eventuele backup... \n\nProbeer de accu ff te lichten, en er opnieuw in te doen... Maak als je laptop opstart wel ff backup, je weet maar nooit ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...