Ga naar inhoud

Min beeld valt af en toe weg.

Aanbevolen berichten

Ik zit momenteel met het volgende probleem: mijn beeld valt af en toe weg. Het duurt maar een seconde of zo, maar het is wel vreselijk iritant.\r\nIk heb gekeken of het aan mijn iiyama TFT scherm ligt, maar dat is niet het geval. Bij een ander scherm gebeurt dit ook.\r\nOnder het Windows aparaatbeheer zie ik geen vreemde dingen, alles functioneert. Met Everest gekeken of er zaken worden gemeld, maar nee.\r\nDit verschijnsel doet zich op de meest vreemde momenten voor, tijdens het opstarten van een nieuw programma, bij het gebruik van een reeds geopend programma, etc.\r\nIk weet zeker dat de PC zelf gewoon verder werkt, want als het beeld weer terugkomt ben ik bijv in een spelletje (ook een heel simpel als hartenjagen) gewoon een stukje verder.\r\nIkzelf denk dat het ligt aan of het moederbord, of de videokaart of de verbinding tussen beide. Maar hoe vind ik dat uit.
Link naar reactie
@groentje\r\n\r\nHeb dit probleem ergens eens opgelost.\r\nOok na de video-kaart / monitor en geheugen omgeruild niks mocht baten.\r\n\r\nMisschien is het in mijn geval een toevalstreffer geweest , maar het werkte en hoe dit opgelost is ?\r\n\r\nNaar eigenschappen voor beeldscherm > instellingen >geavanceerd >\r\nprobleem oplossen en daar heb ik de hardwareversnelling van max terug gezet 1 of 2 streepjes ,dat weet ik niet meer.\r\nMocht dit niet baten bij jou ,heb je het zo weer terug gezet.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie berichten. De drivers zijn (waren) natuurlijk ge:installeerd en ook met de temperatuur was niets mis volgens mij. Het probleem deed zich al voor direct vanaf de start. De oplossing die cuizenier gaf schijnt echter wel te werken. Ik heb er vandaag geen last meer van gehad. Ik ben weer helemaal blij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...