Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Delen Geplaatst: 9 april 2007 ik heb een pda maar ik wil er graag van die software op zetten dat je alle flitspalen en radar controles ziet.\r\nnet zoals een radar detector maar dan op de pda.\r\nwie kan mij helpen.\r\nalvast bedankt.\r\nmvg wesley Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 Dan zal er toch echt een GPS ontvanger in je PDA moeten zitten. En je moet die software nog zien te vinden, wat overigens ook wel niet gratis zal zijn. Tenslotte zal je echt niet álle controles zien, het gros daarvan is toch mobiel. Moet je dus nog eens mobiel internet hebben. Alles bij elkaar denk ik dat je goedkoper uit bent met je gewoon aan de snelheid houden...\nBovendien heb ik het idee dat het niet toegestaan is om telkens op een schermpje te gaan zitten turen als je in de auto zit, zelfs niet als je dat op het dashboard monteert. TomTom kan tenminste zelf zijn mond nog opentrekken.\nLaatste puntje, je weet hopelijk toch dat radardetectoren illegaal zijn? En dat ze die tegenwoordig ook op afstand kunnen opsporen? Als je een dergelijke functie op je PDA zou zetten, is dat ding ook in één klap illegaal en wordt \'ie ingenomen als hij gedetecteerd wordt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 Het is bij fotofreak wel vaker dat hij het eerst wil hebben, en dan pas gaat nadenken of het wel kan of mag ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 Kijk hier: [URL=\"http://www.flitspaal.nu/\"]http://www.flitspaal.nu/[/URL]\nMaar dan moet je wel een programma hebben zoals Tomtom! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 Op deze manier radar opsporen is niet illegaal.\nKan met de meeste navigatie systemen.\nMaar ze sporen zelf de snelheids controlle\'s niet op.\nZe hebben gewoon gegevens van de plaatsen waar gekontrolleerd wordt ,en geven allarm als je volgens je gps daar langs komt.\nDeze gegevens up to date houden kost geld (een abbonnement ofzo)\nTijdelijke en verplaatsbare snelheids kontrolle\'s worden dus niet opgemerkt ,en het is dus veel beter om je gewoon aan de snelheid te houden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 Wij hebben al een aantal jaren 2 van die dingen in gebruik.\nTegenwoordig is het zo dat de vaste Flitspalen erin staan.\nMet mobile lokaties die eerder zijn doorgegeven.\nDat zie je op het scherm als een fototoestel,\n \nDus als er een signaal komt met fototoestel, wil dat niet zeggen dat er ook daadwerkelijk een controle is.\nEigenlijk net als bij de flitspalen, wordt wel aangegeven, maar wil niet zeggen dat de paal in werking is.\n \nDit is allemaal legaal.\n \nJe kunt ook een abonnement nemen op de updates, dan word alles redelijk up to date te houden, ook de files kun je dan vermijden.\nEr kan van alles.\nMaar wij betalen niets en halen af en toe de updates op.\nZijn tegenwoordig tooltjes voor die het \'vanzelf\' doen.\n \nIk vind het een uitkoms. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen