Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Delen Geplaatst: 9 april 2007 Kan iemand mij vertellen hoe ik een extra werkgroep/netwerk op mijn computer installeer?\r\nIk kan wel een netwerk/werkgroep instellen, maar als ik mijn computer verhuis kan ik over-nieuw beginnen.:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 zo ver ik weet kan je volgens mij niet bij 2 netwerken aangesloten zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Hmmm, dus als ik het goed begrijp moet ik bij ieder nieuw netwerk/werkgroep de hele installatie opnieuw doorlopen. Das dan lekker handig met een laptop. Bij ieder bedrijf op nieuw een lijstje tevoorschijn halen met naam en instellingen. Lijkt me niet erg veilig.\r\nMaar goed, alsnog bedankt voor de info. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Er zijn programma\'s als NetSetMan die dit snel kunnen omzetten, zonder herstart. NetSetMan is ook gratis. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Bedankt; voor de tip/advies. Vrijdag NetSetMan opgepikt en van het weekend al ingebruik. We hadden wat netwerkproblemen, maar doordat je gelijk alles kan invullen (ip-adres; DNS adres; werkgroep) was bij mij alles vrijwel gelijk online.\r\nReve Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen