Ga naar inhoud

Pc loopt vast.

Aanbevolen berichten

\"Stofvrij\" wil vooral betekenen: reiniging onder de ventilator, op de koelribben. Zonder ervaring niet aankomen, risico van schade. Op zich best eenvoudig maar je kunt het beter 1x hebben zien doen.\r\n\r\nInstalleer eens gratis van Net, progjes zoals Speedfan, EverestHOME, PC Wizard 2006. Minstens 2 om beurten gebruiken, nooit tegelijk want soms bijten ze elkaar. Ze zien niet allemaal in iedere computer hetzelfde of evenveel. Bekijk met die progjes wat tijdens het werken je temperaturen doen en post de uitkomsten hier.
Link naar reactie
[QUOTE=mcblom;307463]Mijn pc loopt steeds vast soms na een uur dan na tien minten steeds verschillend. Ik heb de computer al stof vrij gemaakt. Het intern geheugen verhoogd. De ventilatoren nagekeken om te kijken of er één stuk was maar dat was ook niet het geval. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?[/QUOTE]\r\n\r\nHier verklaart hij al dat hij de computer stofvrij heeft gemaakt.\r\n\r\nMaar de vraag is natuurlijk. hoe goed hij dat heeft gedaan. Heb je casefan\'s in je behuizing zitten?. \r\n\r\nps. liefst ja HDD apart coole met fan\'s. dat help ook heel veel. Zeker als je temp. te hoog is (wat we nog moetten zien )
Link naar reactie
Ik heb ergens vernomen dat het dan meestal een hardware probleem is.\n\nDan kan temparatuur/slechte voeding heel reëel zijn. Heb je echt je PC grondig schoon gemaakt. en hoor je \'rare\' geluiden van b.v de HDD.\n\nMaar eerst zou ik proberen te wisselen met een andere voeding. en kijken of hij dan beter werkt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...