Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Delen Geplaatst: 8 april 2007 Mijn pc loopt steeds vast soms na een uur dan na tien minten steeds verschillend. Ik heb de computer al stof vrij gemaakt. Het intern geheugen verhoogd. De ventalitoren nagekeken om te kijken of er één stuk was maar dat was ook niet het geval. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Hoe oud is je windows instal. Na 2 jaar kunnen de installaties vervuild raken.\nWaardoor ze onstabiel draaien. Ik zou er eens een nieuwe windows XP op zetten.\n\nPs. Loopt je computer totaal vast (muis beweegt niet meer en zo) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 2 jaar? Ik heb na 4 maanden vaak al Windows kuren... Probeer ff een upgrade uit te voeren van je cdtje, of een schone instalatie met het commando \'format: c\' wil ook nog wel eens helpen...\n\nDe tempraturen al gechekt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 \"Stofvrij\" wil vooral betekenen: reiniging onder de ventilator, op de koelribben. Zonder ervaring niet aankomen, risico van schade. Op zich best eenvoudig maar je kunt het beter 1x hebben zien doen.\r\n\r\nInstalleer eens gratis van Net, progjes zoals Speedfan, EverestHOME, PC Wizard 2006. Minstens 2 om beurten gebruiken, nooit tegelijk want soms bijten ze elkaar. Ze zien niet allemaal in iedere computer hetzelfde of evenveel. Bekijk met die progjes wat tijdens het werken je temperaturen doen en post de uitkomsten hier. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 [QUOTE=mcblom;307463]Mijn pc loopt steeds vast soms na een uur dan na tien minten steeds verschillend. Ik heb de computer al stof vrij gemaakt. Het intern geheugen verhoogd. De ventilatoren nagekeken om te kijken of er één stuk was maar dat was ook niet het geval. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?[/QUOTE]\r\n\r\nHier verklaart hij al dat hij de computer stofvrij heeft gemaakt.\r\n\r\nMaar de vraag is natuurlijk. hoe goed hij dat heeft gedaan. Heb je casefan\'s in je behuizing zitten?. \r\n\r\nps. liefst ja HDD apart coole met fan\'s. dat help ook heel veel. Zeker als je temp. te hoog is (wat we nog moetten zien ) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Klopt mijn muis loopt vast en doet niks meer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Ik heb ergens vernomen dat het dan meestal een hardware probleem is.\n\nDan kan temparatuur/slechte voeding heel reëel zijn. Heb je echt je PC grondig schoon gemaakt. en hoor je \'rare\' geluiden van b.v de HDD.\n\nMaar eerst zou ik proberen te wisselen met een andere voeding. en kijken of hij dan beter werkt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Temp. is nier te hoog rond 40 graden. Denk dat dat niet te hoog is? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Bedoel je dat ik tusen mijn twee harde schijven de voeding moet wisselen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Nee. Ik bedoel : hoor je nog vreemde geluiden uit je hardeschijf komen ?tikkende ofzo. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 nee hoor geen vreemde geluiden. loopt gewoon vast soms bij opstarten soms na een uur. voor de rest doet alles het goed! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen