Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Delen Geplaatst: 8 april 2007 Hoi.\r\n\r\nIk heb een pc met daarop Nero 6 Ultra Edition en Media Player Classic + K-Lite Codec Pack. gedownload vanaf [url]http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htm#wmlite[/url]\r\n\r\nAls ik bepaalde bestanden af wil spelen waarvoor de codecs niet in Windows media Player beschikbaar zijn en dus automatisch worden afgespeeld met media player classic krijg ik van nero de melding: \'This program recuires the file advrcntr2.dll, wich was not fount on this system.\' en media player classic komt dan met: \'Cannot render the file. \r\n\r\nIk heb die dll gedownload en geplaatst in de map System32. maar ik krijg de melding nogsteeds en kan de bestanden nog steeds niet afspelen. weet iemand hoe ik dit op kan lossen?\r\n\r\nmvg riky Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Noteer je installatiecode die je kunt vinden in het register; [B]HKEY_LOCAL_MACHINE \\ SOFTWARE \\ Ahead \\ Nero-Burning Rom \\ Info[/B]\n \nDan Nero [B]helemaal[/B] verwijderen met de [URL=\"http://www.nero.com/nero6/eng/Nero_6_CleanTool.html\"]Nero Cleantool[/URL], opnieuw opstarten en Nero weer installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Een goed programma om films mee te kijken is VLC player.\n \nHelemaal gratis en erg goed; [URL]http://ftp.snt.utwente.nl/pub/software/videolan/vlc/0.8.6a/win32/vlc-0.8.6a-win32.exe[/URL]\n \nJe kunt er zelfs .avi bestanden mee bekijken waar delen uit missen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Heb je na het plaatsen van dat dll de computer al minstens 1x herstart?\n\nHet kan ook zijn dat het dll in een andere map (extra) geplaatst moet worden.\n\nOok nog een kansje dat als je via de windows-CD ZONDER FORMATTEREN \"installatie\" aankiest en daarna optie reparatie-setup (XPhome) of upgrade-setup (XPpro), het zwikje zichzelf ordent. \nIk heb echter een paar maal vernomen (niet zelf meegemaakt bij het opfrissen van computers in de familie) dat deze procedure in XP niet altijd zonder risico\'s is.\n\nIk zou, als hiertoe besloten wordt, wel een XP-CD gebruiken met ingestreamd SP2. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 de pc is al herstart ja, ik kamp al een week met dat probleem.\r\nIk heb ook zo\'n cd met sp2. heb al eerder met iets anders de installatie hersteld en toen is er iets goed fout gegaan. de mappen Program Files en Documents and Settings zijn toen bewaard gebleven en de rest was allemaal gewist. ook werd de stap overgeslagen om je systeem op naam te zetten en bij welk bedrijf je werkt enzovoorts. \r\n\r\nik ga nu dus eerst proberen om nero eens opnieuw te installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Kijk eens met de zoeker (in MapOpties, vinkjes zo zetten dat GEEN bestanden worden verborgen en ALLES getoond) op welke plaatsen op je schijven zich dll\'s bevinden en stop daar overal een copie van dat nieuwe dll tussen.\n\nMisschien moet er wel een tussen de eigen bestanden van Nero.\n\nZoekwoord, asterisk gebruiken; dus: *dll Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 Ik heb nero en codec pack+media speler classic verwijderd. nero opnieuw geïnstalleerd en daarbij VLC player. en alles werkt weer!:D bedankt allemaal.\r\n\r\nik heb nog een paar vraagjes eigenlijk.\r\n\r\n-als ik windows opstart krijg ik de melding XMNT2001 Program not found - skipping autocheck.\r\n\r\ndeze melding kwam nadat ik met PowerQuest Partition Magic mijn schijf probeerde te vergroten en daarbij een deel van een andere partitie af te halen. dit lukte dus niet met die melding en een bomvolle schijf tot gevolg. weet iemand hoe ik er vanaf kom en ook mijn schijf kan vergroten?\r\n\r\n-ik werk vooral met een van mijn 3 partitie\'s maar deze is maar 20 gb groot en omdat ik hem niet kon vergroten zit ie dus bomvol en moest ik programma\'s op andere schijven installeren. nu had ik een programma op een andere schijf gezet, wat zich vervolgens iedere keer opnieuw in het startup register plaatst en niet verwijderd wil worden. kent iemand een programma waarmee ik de programma\'s van al mijn schijven tegelijk te zien krijg en kan verwijderen?\r\n\r\n-@ctrlaltdelete: bestaat er een soort programma als nero clean tool voor norton antivirus? ik heb deze verwijderd maar krijg tijdens het opstarten van mijn w98 schijf meldingen naar bestanden die missen in het register. hoe kan ik die verwijderen?\r\n\r\nmvg riky Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 Maak een nieuwe vraag voor je foutmelding met betrekking tot PowerQuest Partition Magic.\n \nVeel mensen kijken alleen naar de titel van een vraag en dan is het beter om een juiste titel bij je vraag te zetten.\n \n \nVoor Norton zijn er [B]gelukkig[/B] verwijdertools...\n \n[URL=\"http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/tsgeninfointl.nsf/172d11361b05da508525695b005ca287/9163ea0b7308d62d80256fe000519e78?OpenDocument\"]Zie hier[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 Bedankt voor die tool, ik probeer hem zo uit.\r\nik heb een nieuw topic gemaakt, PowerQuest Partition Magic. ([url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=307722#post307722[/url])\r\n\r\nmvg riky Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen