Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Delen Geplaatst: 8 april 2007 hallo beste mensen\r\n\r\nik heb een heel verveelend probleem met het spel the matrix path of neo \r\nals ik wil speelen dan schokt het beeld echt eenorm en nee ik heb alle systeem eisen dus dat kan het niet zijn. ik weet het niet meer. \r\nheeft iemand een id\r\n\r\nsysteem eisen:\r\nvideo kaart: ati radeon 9500 of grooter\r\nprocesor: pentium 2 ghz of amd athlon of hoger\r\ngeheugen: 512 mb\r\n\r\nmijn specs:\r\nvideo kaart: ati radeon 9550\r\nprocesor: AMD athlon 64 processor 3200+ 2 ghz\r\ngeheugen: 768 MB\r\n\r\nik heb het spel natuurlijk ook op het aller laagste detail gezet. maar toch blijvt hij door schoken ik heb ook all de nieuwste patch geinstaleert\r\n\r\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 video drivers geinstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 De 9550 dat is hakken over de sloot net boven het minimum. Instaleer de laaste drivers voor die radeon en zet alles zo laag mogeliijk. \r\nDraai in 640x480 (of zo laag als het spel toelaat, maar neem 640x480 altijd als het absolute minimum) met alles zo laag mogelijk. Dan langzaam maar zeker beetje bij beetje alles opvoeren tot je echt en dat zal vrij snel zijn aan het dak zit.\r\nAls je betere graphics wilt, dan adviseer ik een krachtigere kaart. Er zijn nog genoeg leuke kaarten voor AGP. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 ik heb de nieuwste driver geinstaleert en ik heb alles zo laag als mogelijk is gezet maar ik heb nog steets het zelfde probleem (als ik in een gangetje loop of in een heel klein kammertje staa dan schokt hij niet ) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 Dan weet ik het ook niet meer. Dat-ie het in kleine ruimtes wat beter doet is logsich, dan hoeft er minder data te worden verschoven. Echter daarbuiten waar veel meer te renderen is, dan kan de preformance flink droppen.\r\nAls je van je schokken af wilt komen dan kun je een betere grafische kaart overwegen. Zo duur zijn de 7600GT\'s voor AGP ook niet meer (maar zorg wel dat minimaal 18A op de +12V hebt zetten van je voeding).\r\nIk raad aan om een die reep van 256mb te vervangen door een reep van 512mb of een er een reep van 256mb er bij te doen, zodat je op 1GB uit komt.\r\nDe laatse optie is als echt geen euro wil uitgeven, is ctrl+alt+del en dan elke proces dat je niet nodig hebt te stoppen. Dat is je laatste hoop.\r\nJe proccesor kan nog een paar jaar mee, maar de grafische kaart heeft echt z\'n beste tijd gezien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen