Ga naar inhoud

Frontpage en nog iets

Aanbevolen berichten

vraag 1\r\nik heb in frontpage een heel mooi contact formulier gemaakt.\r\nalleen ondersteunt mijn webserver geen frontpage share extensies ofzo.\r\n\r\nwant het is een linux server. hoe kan ik dit veranderen zodat mijn huidig formulier werkt?\r\nik kan omgaan met zelf html codes aanpassen.\r\n\r\nvraag 2\r\nis er een programma dat een website omzet in php van uit html?\r\nwant ik heb een vrij groote website. en het kost flink wat tijd om dit alles fatsoenlijk en overzichtelijk in php om te zetten.
Link naar reactie
Vraag een:\r\nAls je toch met php aan de slag wilt, dan kun je het beste even zoeken naar een php-script als backend voor je contactformulier. Frontpage extensies bestaat namelijk niet voor een linux-server. Daarvoor moet de server op windows draaien.\r\nHet html-gedeelte van je formulier kun je waarschijnlijk behouden.\r\n\r\nVraag twee:\r\nAls zo\'n programma al zou bestaan (wat ik ten zeerste betwijfel), zou het waarschijnlijk toch niet veel meer kunnen dan al je html-bestanden hernoemen van .html naar .php en alle links in je html-bestanden eveneens op die manier hernoemen.\r\nOp die manier sla je de plank helemaal mis wat betreft php omdat je dan nog steeds geen enkele mogelijkheid gebruikt van deze scripttaal.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;307492]Vraag twee:\r\nAls zo\'n programma al zou bestaan (wat ik ten zeerste betwijfel), zou het waarschijnlijk toch niet veel meer kunnen dan al je html-bestanden hernoemen van .html naar .php en alle links in je html-bestanden eveneens op die manier hernoemen.\r\nOp die manier sla je de plank helemaal mis wat betreft php omdat je dan nog steeds geen enkele mogelijkheid gebruikt van deze scripttaal.[/QUOTE]\r\n\r\nzou je kunnen uitleggen hoe ik het beste, en overzichtelijk mij site kan overzetten in php?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...