Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Delen Geplaatst: 8 april 2007 Wat is Physical Address Extension (PAE)?\r\n\r\nIs het nuttig om PAE aan te zetten?\r\n\r\nWaar zet ik PAE aan?\r\n\r\nWelke tempraturen zijn ideaal voor een processor? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Nooit gehoord van google voor PAE?\r\n[url]http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_Address_Extension[/url]\r\n\r\nWelke tempraturem ideaal voor een proccesor dat verschilt. De ene proccesor is heet hoofdiger dan de ander. Zo kunnen onder andere de Prescott-core Pentium 4 en de Pentium D heel warm worden als je ze niet goed koelt. Over het algemeen zou ik zeggen zo rond de 40-55 graden Celsius. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Owké, ik heb een Pentium D915... En hij word bij 100% gebruik, net 22 graden... Als ik niets doe, daalt hij rap tot de 10 graden... Aangezien mijn vorige Pentium III vaak de 50 als ondergrens had, schrok ik er gewoon van ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 22(!) Graden, dan moet je wel een verdomd goede koeling hebben, want de Pentium D staan nogal bekend als heethoofdig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Of de temp. Zensor is stuk.....22 graden op een hete dag kan niet mogelijk zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Een v.d. twee, een pentium D is nou niet bekend om z\'n lage tempraturen. Ze staan eerder bekend om hoe warm ze kunnen worden en hoe ongeloofelijk veel stroom die dingen kunnen zuipen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 @ Siempie En hij word bij 100% gebruik, net 22 graden... Als ik niets doe, daalt hij rap tot de 10 graden..\n\n12 Graden. dat kan niet. 12 graden is onmogelijk. waarschijnlijk is je zensor stuk. je kan ook proberen om je temp. uittelezen met verschillende programma\'s : Speedfan/everest Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Ik heb er een Arctic-Cooling Freezer 7 Pro op gezet, want met de standaart koeler kom ik makkelijk aan de 60...\n\n@Intel 3000: Die 10 graden is best zeldzaam, ik heb nu wat langer een log waar de tempraturen automatisch in worden opgeslagen... Nu blijkt dat ik inderdaad erg heb overdreven met die 10 graden... Ik mag blij zijn met 15... En dan na een uur of 10 daalt ie langzaam tot 12... Met als record de 10 graden...\n\nP.S. Ik meet met MBM5, Everest en SpeedFan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Ik heb gekeken naar gegevens van die Arctic cooler op Net, maar kom er niet achter wat voor een principe is toegepast en er staat zelfs niet bij de meetresultaten wat de kamertemperatuur en airflow door de kast waren.\r\n\r\nAls dat apparaatje luchtdrukverschillen forceert (warmtepomp=koudepomp), òf er zou een peltier-element in verwerkt zijn (wel extra warmte-afvoer nodig want geeft meer warmte af aan 1 kant dan het aan de andere kant weghaalt) dan zou het technisch mogelijk zijn om tot beneden omgevingstemperatuur te koelen. Ik heb geen idee of zoiets in computers wordt toegepast.\r\n\r\n[url]http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGNkZpiTmJHK/viewproduct/Arctic_Cooling_Freezer_7_Pro/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Haha, heb dat ff 3 keer moeten lezen voor ik het snapte... Ja ik weet het ook niet, het was een tip van een vriend van me, om die te kopen... En voor de prijs hoefde ik het ook niet te laten... Achteraf gezien ben ik er erg blij mee... Hij koelt als een granaat..! :D\n\nAan de andere kant is hij ook wel extreem groot, maar met zulke prestaties mag het wel... Trouwens hij maakt amper tot geen herrie... Mijn dvdspeler maakt meer geluid als ie een cdtje op topsnelheid rondpompt... \n\n@Willem1940: Die testresulaten van die site, zijn met 2500rpm, en die van mij draait 2800/2900rpm... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen