Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Delen Geplaatst: 8 april 2007 Hey ik heb een probleem.\r\n\r\nIk ging mijn computer opnieuw installeren (Met een oude illigale WINDOWS XP SP 1)..\r\n\r\nEn bij mijn oude computer kreeg k TIJDENS DE INSTALLATIE van XP een melding of ik Internet LAN had en daarmee wou verbinden etc. zon schermpje.\r\n\r\nNu biij mijn nieuwe computer heb ik m geinstalleerd (al 3x) maar geeft GEEN melding van mijn LAN internet.. Ik heb het gevoel dat hij hem niet ziet ??\r\n\r\nIk heb ook gelezen in windows help gwn in mijn bureaublad dat als k lan verbinding heb hij met windows xp installatie al geinstalleerd moest zijn!!\r\n\r\nNu kom ik dus gwn in mijn computer maar er is geen internet. Hij vind niks ofzo.\r\n\r\nHet is Kabel Internet van Multikabel als dat uitmaakt. en er staat altijd dit icoontje onderin mijn startbalk: (NORMAAL ALS DIE T DOET, nu dus niet): [url]http://aycu16.webshots.com/image/15295/2001155809368105032_rs.jpg[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Oh ja.. Het is puur mijn computer met dit probleem, De andere computers in ons huis werkt het internet gewoon nog naar behoren! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 drivers van je netwerk kaart?\r\n\r\nmogen we eigenijk wel helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 lijkt me illigaalXD Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Het is al opgelost. Tog bedankt. dat was een illigale Windows XP cd inderdaad maar dat kwam omdat ik WEL Een legale CD key van Windows heb hoor alleen er was bij deze computer GEEN installatie CD van windows erbij geleverd. Dus heb m wel legaal ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen