Ga naar inhoud
  • 0

Virusscanners niet te gebruiken

Anoniem2

Vraag

Sinds enkele dagen kan ik mijn virusscanners niet gebruiken.\r\nNorton Antivirus wil niet meer scannen. Spamfighter werkt niet meer en met zonealarm kan ik ook niets meer. Het probleem lijkt vanuit zonealarm te komen. Het bestand VSMON.exe blijft maar moeilijk doen. Ik ben een leek en heb eigenlijk geen idee waar ik moet gaan zoeken. Wie kan me helpen?\r\nRvo
Link naar reactie

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Bedankt voor je reactie. Maar het probleem is oa dat ik Zonealarm niet krijg verwijderd.\r\nAls ik het via Zauninstall probeer krijg ik de melding: \r\nTrueVector Internet Monitor was not uninstalled.\r\nThe uninstaller was not able to stop the TrueVector software services. This will happen if ohter software is using the True Vector engine. \r\nTo unistall make sure all other True Vector based programs have been closed.\r\n\r\nHelp!!!
Link naar reactie
  • 0
Beiden heb ik ook al gedaan. Ik heb reg seeker gedraaid (inderdaad een hoop troep).\r\nHandmatig verwijderen van de hele map lukt niet. Ik krijg dan steeds de melding\r\n\r\nKan ... niet verwijderen. De toegang is geweigerd.\r\nControleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.
Link naar reactie
  • 0
Ik ben bang dat ik een probleem heb. In de veilige modus opstarten wil de computer ook niet doen. En de unlocker krijg ik ook niet opgestart. Ik heb hem wel kunnen installeren, maar als ik dan via het startmenu naar startmenu Unlocker Assistent ga, gebeurt er helemaal niets. Kan iemand me nog verder helpen? Ik begin langzaamaan te wanhopen.
Link naar reactie
  • 0