Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Delen Geplaatst: 7 april 2007 De penningmeester van onze vereniging zit met de handen in het haar, het boekhoudprogramma vraagt om een nieuwe licentie en een update. Dit kost zo\'n 300 euro, en dat per jaar.\r\nDe leden is gevraagd om mee te denken over een goedkopere oplossing.\r\nNu meen ik me (vaag) te herinneren dat daar wel eens iets over in de computeridee heeft gestaan, maar ik weet niet of dat om gratis software in de rubriek \"voor nop\" was, of dat het een artikel was over club administratie. Kan iemand zich dat nog herinneren? Of weet iemand of er een freeware programma is, in de schatkist staat een enorme schat aan programmaatjes, maar die namen zeggen me niet zoveel, en dan is het moeilijk zoeken.\r\nAlle suggesties zijn welkom, bij voorbaat dank namens een niet in het geld zwemmende modelbouwvereniging. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Hoe groot is die vereniging dat er een apart boekhoudprogramma nodig is? De meeste verenigingen hebben alleen een balans van inkomsten en uitgaven nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Heb hier wat freeware boekhoud-programma\'s verzameld in de rubriek \"BoekHouden\"\r\n[url]http://freeware.doy.nl/buro-tools.htm[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen