Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Delen Geplaatst: 7 april 2007 hallo,\r\n\r\nik heb voor 40 euro een dell E520 kast kunnen kopen+ dell mobo+ dell voeding\r\n\r\nzijn er op dit mobo genoeg mogelijkheden voor het plaatsen van een goede videokaart?(kast+mobo nog niet binnen, kan zelf dus nog niet kijken. Ik ben er wel achter gekomen dat de voeding 305 watt is.\r\n\r\nik will op dit mobo 2x 1gb ddr2 kingston 667 mhz geheugen zetten, of corsair 677 mhz. Ik wile r een Intel Pentium D 925 processor op zetten. Weet iemand of de dell voeding van 305 watt genoeg is hiervoor? Ik wil er ook een goede vid. naast zetten, weet iemand wat voor aansluitingen er op het mobo zitten?\r\n\r\nvoor de vid. wil ik ong 100 euro uitgeven. kan iemand me advies gecenwelke kaart ik zal kopen, die op dit mobo past?liefst nieuw, 2ehands in directe omgeveing(ong 15 km ver) kan ook\r\n\r\neen pentium core 2 duo is misschien ook wel een mogelijkheid, maar wel een stukje duurder. moet ik even kijken hoe het uitpakt met het mobo.\r\n\r\nals het mobo niet genoeg mogelijkheden geeft wil ik een ander mobo kopen, waar een amd athlon X2 processor op kan. Daarvan weet ik al wel welke ik dan zou gaan kopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 oeps verkeerde froum. zal m even plaatsen in \"systemen\" Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen