Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Delen Geplaatst: 7 april 2007 Ik heb een pc via marktplaats gekocht en nu ook gekregen, maar er stond de \'trial\' versie van Corel Paint Shop Pro X op, maar elke keer als ik Windows opstart komt er nu een popup dat ie bezig is met een installatie, en daarna zegt hij dat ik de CD van PSPX erin moet doen die ik natuurlijk niet heb. Dit is heel vervelend want de map is al van mijn computer maar bij \'programma\'s\' staat hij nog steeds. Opnieuw downloaden, installeren kan ook niet want dan geeft ie de melding \'al een andere versie dus niet nodig\' en met (bijv.) CCleaner verwijderen lukt ook niet, zelfs niet de \'register\'.\r\n\r\nKan iemand mij helpen hoe ik hem volledig van mijn PC krijg?\r\n\r\nAlvast bedankt!!!:) \r\nJaap Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 Probeer eens na te kijken of het niet staat bij de opstartprogramma\'s (Start, Uitvoeren, Tik dan in het venster msconfig en klik op OK, kies het tabblad Opstarten en zoek of er element is dat verwijst naar PSPX. Indien ja, doe het vinkje ervoor weg en klik op Toepassen of OK. Herstart de computer en als er een melding komt, zet je een vinkje op Niet meer tonen (zodat vanaf de volgende opstat dit niet meer getoond wordt). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 [QUOTE=leootje;307161]Probeer eens na te kijken of het niet staat bij de opstartprogramma\'s (Start, Uitvoeren, Tik dan in het venster msconfig en klik op OK, kies het tabblad Opstarten en zoek of er element is dat verwijst naar PSPX. Indien ja, doe het vinkje ervoor weg en klik op Toepassen of OK. Herstart de computer en als er een melding komt, zet je een vinkje op Niet meer tonen (zodat vanaf de volgende opstat dit niet meer getoond wordt).[/QUOTE]\r\n\r\nORIGINELE BERICHT:\r\nIk probeer dit vanavond (zit nu bij iemand anders) maar alvast hartstikke bedankt!!!!!!\r\n\r\nHou je op de hoogte,\r\nnogmaals thx:D ,\r\nJaap\r\n\r\nNU:\r\nOke ik heb er gekeken enzo, maar je moet even weten dat dat van PSPX door de \'windows installer\' wordt uitgevoerd. Ik kon daar dus ook alleen \'ISUSPM\' vinden.\r\nAls ik bij \'taakbeheer\' kijk, daar staat dan windows installer, rechtermuisklik, ga naar proces, dan krijg ik dus ook ISUSPM te zien.\r\n\r\nHeb je nog een idee?\r\nGroeten,\r\nJaap Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 Oke ik heb er gekeken enzo, maar je moet even weten dat dat van PSPX door de \'windows installer\' wordt uitgevoerd. Ik kon daar dus ook alleen \'ISUSPM\' vinden.\r\nAls ik bij \'taakbeheer\' kijk, daar staat dan windows installer, rechtermuisklik, ga naar proces, dan krijg ik dus ook ISUSPM te zien.\r\n\r\nHeb je nog een idee?\r\nGroeten,\r\nJaap Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Probeer eens het vinkje voor ISUSPM weg te doen en herstart dan je computer. Geen resultaat?\r\nDan kan je misschien de trialversie van Corel paintshop Pro XI installeren en deze dan officieel verwijderen.\r\nOfwel (en dat is het laatste dat ik zou proberen):\r\nGa naar Start, Uitvoeren, tik in het venster regedit en dan OK( maak eerst een herstelpunt voordat je dit doet!). Je kan nu eerst nog een veilgheidskopie maken door op Bestand, Exporteren te klikken, een naam in te geven die zal bewaard worden met de extensie .reg en als er iets fout gaat, kan je daarop dubbelklikken om eventuele wijzigingen in het register terug te zetten.\r\nGa dan naar HKey Local Machine, Software, Microsoft, Windows,Current version, Uninstall en zoek hier of je nog restanten kan vinden van die Corel paint Shop Pro X. Indien ja, verwijder ze dan. Sluit af en herstart de computer en controleer of het probleem opgelost is. Indien je geen restanten vind, sluit dan gewoon het register af. \r\nVeel suc6. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen