Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Delen Geplaatst: 7 april 2007 Nieuwe computer met vista home premium kan niet faxen zelfs de all in one van hp G85 wil hij niet herkennen voor het faxen alleen printen is mogelijk \r\n\r\nis hiervoor een oplossing of een alternatief?\r\n\r\nmvg\r\nnico Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 drivers up 2 date? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 ja drivers zijn up to date! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 heb je de vista driver wel?\r\ninstellingen goed gezet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 faxen bij vista premium is onmogelijk ik zou moeten upgraden naar vista bussiness Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 Dan is een echte fax kopen misschien wel een betere en zelfs goedkopere oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2007 Met Vista premium is het inderdaad niet mogelijk om te faxen, maar daar was u al achter. \r\n\r\nIk heb nu vier weken een PC met Vista Premium en het is mij gelukt om met BVPR Winhone 2 (dat ik vele jaren geleden kreeg bij mijn modem) te faxern ondanks dat het bedrijf in Amerika mij per mail heeft verteld dat dirt niet mogelijk is, te meer daar zij reeds aan versie 7 toe zijn. Geschiktheid van Winphone voor Vista Premium wordt op zijn vroegst medio 2007 verwacht. \r\n\r\nHet faxen is nu wel beperkt tot het versturen van een faxblad, waarin de adres gegevens kunnen worden vermeld. Teksten zult u moeten kopieeren naar dat faxblad, want het is - zoals ik voorheen deed - niet meer mogelijk om vanuit het tekstbestand \'\'zogenaamd te printen\'\' en dan te kiezen voor de fax. Maar voorlopig is het een leuke tussenoplossing en het bespaard mij in ieder geval het door Dell geadviseerde faxprogramma van € 129,=. Daar koop je tegenwoordig zo\'n beetje drie faxapparaten voor.\r\n\r\nDus geachte \'\'Nicob\'\', als u voldoende heeft aan uitsluitend tekst verzending, stuur mij dan maar een mailtje. \r\n(Opa) Cor\r\nE-mail: [email]s@avd.nl[/email] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen