Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Delen Geplaatst: 7 april 2007 Ik ben net terug van vakantie, ik zet mijn pc op en steek een cd\'tje in mijn cd-rom drive om te laten rippen.\r\n\r\nHet reageert echter niet en als ik in deze computer kijk is de cd-rom drive niet meer te zien, ook bij apparaatbeheer zie ik niks... Als ik op het knopje klik op de drive, knippert het lichtje een keer, maar verder gebeurt er niks.\r\n\r\nIk ben een volledige hardware - n00b, wat is er aan de hand en wat kan ik doen?\r\n\r\n(Specifieker:\r\nIk stak de cd in het cd-rom station, hij slikte hem in (het is een slotonloader in een laptop), vervolgens deed hij niks meer, de cd wordt niet afgespeeld en het cd-romstation wordt niet meer weergegeven bij deze computer en apparaatbeheer) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 staat de drive misschien uitgeschakeld in het bios?\r\n\r\nEDIT;\r\n\r\nnee kan niet, dan zou je de drive ook niet kunnen aanklikken, dan zoiu hij er gewoon niet zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 Indien je wel bekwaam bent,om evt. die zij deksel v.d. kast af teschroeven,\r\nzou je op de CD-romspeler aangesloten plattekabel goed aan te drukken.\r\nVolg deze kabel tot op het moederbord en doe daar het zelfde. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 [QUOTE=cuizenier;307258]Indien je wel bekwaam bent,om evt. die zij deksel v.d. kast af teschroeven,\r\nzou je op de CD-romspeler aangesloten plattekabel goed aan te drukken.\r\nVolg deze kabel tot op het moederbord en doe daar het zelfde.[/QUOTE]\r\nProbleem is dat het een laptop is en de cd-rom drive een slotonloader :neutral: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2007 Inderdaad een labtop slecht gelezen,in eerste instantie sprak je over PC zodoende.\r\n\r\nMaar ter compensatie :\r\n\r\nGa naar [url]www.omewil.nl[/url] klik op tips en trucs en op de derde regel,\r\nCD-speler verdwenen.\r\n\r\nsucces. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen