Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Delen Geplaatst: 6 april 2007 Bij het downloaden van bestanden met het programma Grabit verlies ik om c.a. elke 20 minuten mijn internetverbinding. Ik moet dan eerst de pc herstaren om mijn verbinding terug te krijgen.\r\nAls ik niet aan het downloaden ben kan ik echter probleemloos internetten.\r\nWie weet er een oplossing voor dit probleem? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 waarom gebruik je grabit nog ?\ner zijn veel betere alternatieven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Kun je een voorbeeld geven van een beter programma? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 newsleecher Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 gratis, met herstel en unpack functie,dus geen quickpar en winrar meer gebruiken.\neen nzb is eigelijk genoeg.\n \n[URL]http://www.altbinz.com/index.php?page=downloadz[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Oke,\r\nbedankt voor jullie reacties, ik zal het proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 httrack, erg snel en clean\r\ngratis downloaden op [url]http://www.httrack.com/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Het programma Alt.Binz. heb ik geprobeerd en met dit programma heb ik geen last van mijn internetverbinding die uitvalt.\r\nHelaas haalt hij alleen mijn downloadsnelheid die ik had met Grabit, niet met dit programma.\r\nIk heb de max. downloadsnelheid ingesteld op 1 mb/s, maar de downloadsnelheid komt niet boven de 110 kb/s. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 [quote=piet pijlenboog;307017]httrack, erg snel en clean\ngratis downloaden op [URL]http://www.httrack.com/[/URL][/quote]\n\nDa\'s een heel ander soort download programma. HTTrack haalt inhoudt van websites naar binnen, Grabit is een newsreader (om te downloaden uit de alt.binaries nieuwsgroepen). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 [quote=Kevin91;307022]Het programma Alt.Binz. heb ik geprobeerd en met dit programma heb ik geen last van mijn internetverbinding die uitvalt.\nHelaas haalt hij alleen mijn downloadsnelheid die ik had met Grabit, niet met dit programma.\nIk heb de max. downloadsnelheid ingesteld op 1 mb/s, maar de downloadsnelheid komt niet boven de 110 kb/s.[/quote]\nheb je bij servers wel het goede aantal connecties ingevult\nzoals bij xs4all b. v.\np.s. bij connections options heb ik niets veranderd ,staat op 55Kb/s\nmaar m\'n dowload snelheid is,640KB/s met 3 draadjes ,de volle snelheid met mijn Abbo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 Nee, daar heb ik niets ingevuld.\r\nHoe kom ik erachter hoeveel connecties mijn provider heeft? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 Ik heb nu 3 ingevuld, en hij gaat weer supersnel!\r\nBedankt voor jullie hulp. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 wat is jou provider ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 Mijn provider is HetNet, dus ik kan gebruik maken van HetNet en Planet.\r\nUit andere forums maakte ik op dat Planet beter was dus heb ik hem ingesteld op nova.planet.nl. De snelheid is echter precies gelijk aan de server van HetNet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen