Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Delen Geplaatst: 6 april 2007 Beste,\r\n\r\nIk ben toch een aardig gevorderd website bouwer, maar een ding krijg ik nog steeds niet voor mekaar.\r\nMijn \"linken\" naar een audiobestand werken niet. In het begin had ik r enkele wel werkend en enkele niet. Nu werkt er niks meer.\r\nHeb ze ge-upload en in een map geplaatst, n keeer gewoon los op de server. Werkt allemaal niet. En telkens helemaal opnieuw de \"linken\" geactiveerd, en pagina ge-upload. Maar helaas, ik kom er nie meer uit.\r\n\r\nMvrgrt,.\r\n\r\nBvh. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Als je een geluidsbestand importeerd en da een linkje maakt naar dat bestand doet hij het dan ook niet.\nGeef anders even een linkje naar je site Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Beste Rajo,\r\n\r\nHier een linkje naar (één) van mijn sites.\r\n\r\n[url]www.boxtelinmusic.nl[/url]\r\n\r\nGrtz.\r\nBvh Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 ik zie dat je spaties gebruikt voor de muziekbestanden probeer het eens zonder.\nEn let even goed op de speling Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Volgens mij is het gelukt.\r\nheb de bestanden die op de server staan, de spatie uitgehaald. Erg vreemd.\r\n\r\nIn ieder geval thnx\r\n\r\nbvh Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 your welcome\nveel succes verder.\nJa en waarom het niet met spaties werkt dat blijft de grote vraag Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen