Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Delen Geplaatst: 6 april 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb nu op mijn website een link met mailto:mijn@adres.nl.\r\n\r\nIs het ook mogelijk dat mensen een mailtje sturen naar dit adres, maar dat ze dan mijn adres niet zien? \r\nHet zelfde principe als dat marktplaats heeft?\r\n\r\nEn ik wil liever niet een formulier, dat mensen kunnen typen wat ze willen en dat ze dan op de knop verstuur klikken.. Vind ik persoonlijk niet mooi. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 maar een mail to is niet gebruikers vriendelijk. moet je eerst je emailclient op laten starten. daarom zien mensen ook jouw mailadres. Als je met een formulier werkt dan niet, trouwens een formulier kan je helemaal aan jouw layout aanpassen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 En geen formulier en niet je emailadres zien kan niet samen.\r\n\r\nMailto: vind ik persoonlijk niet gebruiksvriendelijk, precies om de reden die rajo aangeeft.\r\n\r\nMailformulieren moet je door een script even laten toetsen of ze correct zijn ingevuld. Emailadres controleren of er een apenstaartje en een punt in staat, kijken of verplichte velden zijn ingevuld. Daarmee haal je de meeste onzin er wel uit. Mensen die toch troep willen sturen, doen dat ook via mailto:-links.\r\n\r\nBelangrijkste voordeel van een formulier is dat een spambot er niet je emailadres uit kan halen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen