Ga naar inhoud

Externe harde schijf

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn computer geformateerd en voordat ik dat heb gedaan al mijn gegevens (foto\'s e.d.) verplaatst naar mijn externe harde schijf (Maxtor onetouch 3) Nu probeer ik mijn externe harde schijf opnieuw te installeren, dit moet softwarematig, maar dan roept hij dat hij de schijf eerst wil formateren, zodat al mijn gegevens dan verloren gaan.\r\n\r\nwie kan mij helpen\r\n\r\n\r\nGroeten, Mark
Link naar reactie
Tja, een standaard externe schijf hoef je niet te installeren, vanaf Windows ME zitten de drivers daarvoor standaard in Windows ingebakken. Maar het is mogelijk dat je een afwijkend type hebt, die niet volgens de standaard methoden werkt. In dat geval zul je er inderdaad extra software voor nodig hebben.\n\nWat jouw probleem betreft, ik zou eerlijk gezegd eens bij de fabrikant van dat geval gaan kijken. Die hebben vaak een forum waar je met problemen terecht kan, en daar heb je, mijns inziens, veel meer kans op een oplossing dan hier.\nHoud er trouwens wel even rekening mee dat Maxtor tegenwoordig onder Seagate valt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...