Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Delen Geplaatst: 6 april 2007 Ik heb mijn computer geformateerd en voordat ik dat heb gedaan al mijn gegevens (foto\'s e.d.) verplaatst naar mijn externe harde schijf (Maxtor onetouch 3) Nu probeer ik mijn externe harde schijf opnieuw te installeren, dit moet softwarematig, maar dan roept hij dat hij de schijf eerst wil formateren, zodat al mijn gegevens dan verloren gaan.\r\n\r\nwie kan mij helpen\r\n\r\n\r\nGroeten, Mark Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 @ MarkRo Lees de huisregels eerst even, en haal het woord \"Help\" uit je titel,\nDit doe je door op het schaartje onderaan je 1e post te klikken en te kiezen voor \'meer opties\'\nEen Goede Vrijdag verder! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Hoe instaleer je hem dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 Welk besturingssysteem heb je geinstalleerd?\r\nKan het besturingssysteem overweg met het bestandssysteem van de externe harde schijf? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Ik gebruik Windows XP. Dat gebruikte ik ook voor het formatteren.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Ik heb hem geinstalleerd dmv bijgeleverde software. Dit heb ik bij aankoop ook moeten doen, voordat ik hem ook echt daadwerkelijk in de verkenner zag. Hetzelfde als nu dus, alleen nu wil ik de schijf niet meer formatteren, omdat ik dan de gegevens kwijt ben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Volgens mij hoef je een externe harde schijf nooit te installeren.\nTenzij het een netwerk schijf is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Tja, zo staat het ook in de bijlage, maar dan voor de eerste ker alleen nam ik aan.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 Tja, een standaard externe schijf hoef je niet te installeren, vanaf Windows ME zitten de drivers daarvoor standaard in Windows ingebakken. Maar het is mogelijk dat je een afwijkend type hebt, die niet volgens de standaard methoden werkt. In dat geval zul je er inderdaad extra software voor nodig hebben.\n\nWat jouw probleem betreft, ik zou eerlijk gezegd eens bij de fabrikant van dat geval gaan kijken. Die hebben vaak een forum waar je met problemen terecht kan, en daar heb je, mijns inziens, veel meer kans op een oplossing dan hier.\nHoud er trouwens wel even rekening mee dat Maxtor tegenwoordig onder Seagate valt... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen