Ga naar inhoud

Laptop te warm?

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een laptop, namelijk medion MD 98200 \r\nDe tempratuur van de laptop varieerd zo van 32 tot 45 graden.\r\nMijn vraag is, Is dit te warm? En hoe warm mag die ongeveer worden.\r\nIk meet het met speedfan, die ziet 2 sensors, Die allerbij ongeveer op de gelijke tempratuur zitten.\r\n\r\nEn dan heb ik nog een klein vraagje, Ik heb gehoordt dat het slecht is voor je gezondheid als je met laptop op je schoot zit, Dus lekker languit in je stoel, Laptopje er bij , je kent het wel;) Maar is dit waar?\r\n\r\nM.V.G Nick de lange
Link naar reactie
[QUOTE=NickDell;306812]\r\nEn dan heb ik nog een klein vraagje, Ik heb gehoordt dat het slecht is voor je gezondheid als je met laptop op je schoot zit, Dus lekker languit in je stoel, Laptopje er bij , je kent het wel;) Maar is dit waar?[/QUOTE]\r\n\r\nZit wel iets van waarheid in. Als je met een laptop op schoot zit zal de airflow verstoord worden waardoor het apparaat alleen nog maar warmer wordt.\r\nEr zijn gevallen bekend die verbrande bovenbenen hebben opgelopen door te lang met de laptop op schoot te zitten. In de handel zijn standaarden verkrijgbaar die je tussen je schoot en laptop kunt zetten om zoeits te voorkomen, maar in hoeverre dat bijdraagt aan de mobiliteit van een laptop vraag ik me af.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;306895]Zit wel iets van waarheid in. Als je met een laptop op schoot zit zal de airflow verstoord worden waardoor het apparaat alleen nog maar warmer wordt.\r\nEr zijn gevallen bekend die verbrande bovenbenen hebben opgelopen door te lang met de laptop op schoot te zitten.[/QUOTE]\r\nDat de laptop wat warmer zou worden is vrij logisch, Maar bij mij wordt die niet te warm, Tempratuur varieerd van zo 32 tot 45 graden, maar ik heb dan ook nog een vrij nieuwe, Dus vrijwel zonder stof etc. \r\nEn met die verbrande bovenbeen lijkt mij wat overdreven, Mij lijkt dat je het wel merkt als je been erg warm wordt, Of je moet wel heel geconsentreed aan het werk zijn, maar dat lijkt mij vrij sterk;)\r\n\r\nMaar veder bedankt voor jullie reacties van mij mag deze /close;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...