Ga naar inhoud

Computer aanpassen zodat games (america's army etc.) beter lopen.. Hoe?

Aanbevolen berichten

Beste computereers,\r\n\r\nMijn computer loopt tijdens zware games zoals Americas Army redelijk stug, ik heb suggesties om mij heen gekregen een nieuwe (goede) videokaart aan te schaffen.\r\n\r\nIk heb het volgende in mijn computer:\r\n\r\nIntel (R) 4 CPU 2.80 Ghz\r\nKloksnelheid: 2.79 Ghz 1.00GB\r\nIntel (R) 82865G Graphics Controller\r\n\r\nHeeft iemand een goede tip voor mij? Zal een goede videokaart inderdaad de spellen beter laten lopen? Zoja, welk type videokaart raden jullie dan aan?\r\n\r\nElke andere tip is ook welkom,\r\n\r\nAlvast bedankt \r\nAbbeau
Link naar reactie
Hallo abbeau,\r\n\r\nDe videokaart die je nu hebt is een on-board controller met 64 mb, daar kom je inderdaad niet erg ver mee. Aangezien je pc enigszins verouderd is zou ik er geen extreem dure videokaart in doen, maar hiermee kan je inderdaad niet fatsoenlijk gamen. Voordat je een videokaart koopt, moet je eerst weten of je moederbord AGP of PCI-E sloten heeft. \r\n\r\nIk voorspel dat je moederbord over AGP poorten beschikt. In dat geval zou ik [URL=\"http://www.azerty.nl/producten/product_detail/123/14400/msi-nx7600gs-td256z-256-mb-ddr2-agp-8x.html\"]deze videokaart kopen[/URL], een 7600GS. Een vrij goede videokaart, hiermee kan je zeker America\'s Army spelen!\r\n\r\nSucces
Link naar reactie
Ik heb ook een 7600gs en die werkt vrij goed in AA (althans de laatste 2.8.1). Als je eventueel ietwate mee geld te besteden hebt, dan is de x1650pro een uitstekende keuze. Het liefst ga je natuurlijk voor een 7600gt als het kan.\r\nLet wel op je voeding! Deze kaarten vragen 16A-18A (zeker minimaal 18A voor de 7600GT) op de +12V lijn(en) van je voeding.\r\nWelke slot je hebt? Gewoon de kast open halen. Aan de CPU denk ik een AGP slot , deze is over het algemeen bruin en is de bovenste van alle uitbredingssloten. Haal je de kast liever niet open, geef ons de fabrikant en het model van het moederbord.
Link naar reactie
Dan zou het wel eens lastig kunnen zijn om een video kaart erin te zetten, aangezien de meeste fabrikanten er een handje van hebben om alles op slot te gooien.. Ik weet niet hoe het met de huidige computers is, maar met een oude HP van mij ben ik toendertijd 2 weken bezig geweest om wat dingen te vervangen.. En nadat ik klaar was heb ik hem naar buiten gegooid en gezworen om nooit meer een merk computer te nemen ( ala dell, HP etc. Medion is een fijn merk ).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...