Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Delen Geplaatst: 4 april 2007 Hallo,\r\n\r\nWie kan mij helpen met het volgende probleem;\r\nVan de ene op de andere dag doet Outlook Express het niet meer (goed), Ik heb niets veranderd en geen andere (virus)software geinstalleerd. Het gekke is dat dit nu al een paar dagen aan de hand is maar ik vanmiddag toch plots email ontving en verzond. Even later was het weer hetzelfde liedje, er gebeurt niet meer...\r\n\r\nIk krijg de wel bekende code: bla bla bla .... 0x800CCC0F\r\n\r\nWaar kan dit opeens vandaan komen?\r\n\r\nWie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2007 Het kunnen diverse problemen zijn als je wel kunt internetten kijk dan [URL=\"http://support.microsoft.com/kb/813514/nl\"]hier[/URL] even Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 skybullet. klopt het dat als je outlook opstart dat het programma gelijk vastloopt en je alleen via de taakbeheer kan afsluiten ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 als dat het geval is,kan je het volgende doen proberen(heb zelf al eens zo\'n storing gehad)\r\n\r\nstart windows de verkenner\r\ndan eerst in menu EXTRA naar mapopties gaan en daar bij weergave verborgen mappen en bestanden weergeven selecteren.\r\n\r\nga dan naar deze map\r\n\r\nC:\\Documents and Settings\\ Quote Link naar reactie Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen Reageer op dit topic × Geplakt als verrijkte tekst. Herstel opmaak Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan. × Je link werd automatisch ingevoegd. Tonen als normale link × Je vorige inhoud werd hersteld. Leeg de tekstverwerker × Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in Afbeeldingen invoegen vanaf URL × Desktop Tablet Smartphone Reactie toevoegen Volgers 0
Aanbevolen berichten
Populaire leden
Lampje
1Leden
Geen leden om te tonen