Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Delen Geplaatst: 4 april 2007 Goede avond.\r\nik heb een nieuwe site in dreamweaver gemaakt met en script waarbij fotos ronddraaien,\r\nhij werk in dreamweaver perfect maar alsik hem op het web zet is alles goed behalve de fotos je ziet wel iets draaien met kruisjes erin dat zo moeten betekenen dat hij de fotos niet kan vinden ,maar volgens mij klopt het .fotos staan in de zelfde map en hebben persies de zelfde naam heb van alles gebrobeert maar ik kom er niet uit, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Plaats eens een link naar de site, dat geeft wat meer beeldvorming.\r\n\r\nWaarschijnlijk staan de foto\'s in de verkeerde map. Een rood kruisje geeft in ieder geval aan dat de foto\'s niet gevonden kunnen worden. Kijk ook uit met het verschil tussen hoofd- en kleine letters. Onder Windows is dat verschil er niet, maar op het web wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Foobar, nog even dit ,als ik mijn site open op het web en ik klik rechts op dat draaiende vierkantje met die kruisjes en dan opeigenschapen geeft hij wel de naam va de foto \r\nen dan ooknog Protocot Hypertext-overdrachtprotcot\r\nen achter grote- niet beschikbaar, zecht jou dat wat voor ik weer de heele script door ga nemen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 gaat om het adres van de fotoos. waarschijnlijk verwijst ie naar een map op je pc Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 nee open de site op een ander computer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 [QUOTE=Willem008;306591]nee open de site op een ander computer.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is dus waarschijnlijk precies het probleem. Laat me raden: als je de site opent op de computer waarmee je \'m hebt gemaakt gaat het wel goed?\r\n\r\nAls de eigenschappen van een afbeelding vertellen dat de grootte niet bekend is, dan is een afbeelding niet beschikbaar. De naam van de afbeelding wordt uit de broncode van de webpagina gehaald.\r\nDat een afbeelding niet beschikbaar is kan meerdere oorzaken hebben:\r\n- De afbeeldingen staan niet op de webserver.\r\n- De afbeeldingen staan in de verkeerde map op de server.\r\n- De afbeeldingen hebben de verkeerde naam.\r\n\r\nPlaats gewoon eens de link naar de webpagina. Dat zal een hele hoop moeite besparen, want waarschijnlijk is dan heel eenvoudig te achterhalen waar het mis gaat. Sommige mensen kunnen scripts lezen alsof het hun moedertaal is; ze zien dan ook heel snel waar het mis gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 let op hoofdletterS! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 meschien een stome vraag maar wat bedoel je met ,plaats eens een link naar je webpagina en hoe moet ik dit aanpakken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 [quote=Willem008;306884]meschien een stome vraag maar wat bedoel je met ,plaats eens een link naar je webpagina en hoe moet ik dit aanpakken.[/quote]\n \nWaar kunnen wij de website zien...? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Op [url]www.wlvdmeer-montage.nl[/url] ben er druk mee bezig moet nu een hoop veranderd worden, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 uhm er staat nog niets op? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 dat komt wel eerst moet die foto kubus werken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Heb je de optie van Foobar allemaal gedaan?\nWaar komt die fotokubus vandaan soms moet je dat soort dingen even online zetten en dan pas testen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Heb je de fotokubus wel geupload naar je webruimte? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Een willekeurige afbeelding verwijst naar de foto: [url]http://www.wlvdmeer-montage.nl/photo-0702.jpg[/url]\r\nDie bestaat niet. Foto\'s staan dus niet in een map, maar gelijk in de hoofdmap van de website. Als dan ook de bestandsnamen kloppen gaat het helemaal goedkomen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen