Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Delen Geplaatst: 4 april 2007 Hallo\r\n\r\nIk heb onlangs een pc overgenomen van een vriend. \r\nDaar is \"XP Pro\" op geïnstalleerd door de Administrator \"uiteraard\" met wachtwoord.\r\nIk had daar geen last van tot dat ik de laatste versie van \"MSN\" wilde updaten en ik niet gerechtigd was om dit te installeren. Het vreemde is dat ik wel alle andere software zonder problemen kan installeren. Mijn vraag is nu; kan ik van het wachtwoord afkomen?\r\n\r\nGroetjes Brammetje50 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Password aan vriend vragen. Hier kan geen hulp worden gegeven om passwords te kraken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 of de windowsXP installatie cd gebruiken.\n[url]http://pubs.logicalexpressions.com/pub0009/LPMArticle.asp?ID=305[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Backup maken; pc formatteren; windows herinstalleren. Dit is sowieso aan te bevelen bij een tweedehands pc. Op die manier ben je van alle rommel af die je voorganger op het apparaat heeft achtergelaten. Wel zo veilig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen