Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Delen Geplaatst: 4 april 2007 Ik heb hier een netwerk met server 2003 draaien. Er zitten nu 3 werkstations op. Echter wil ik er een 4e werkstation bijzetten. Deze draait met windows xp prof.\r\n\r\nHet netwerk zit met een hub aan elkaar verbonden. Als ik de netwerkkabel in de computer zet dan kan ik direct internetten. Echter wil ik dat de computer dmv een inlogscherm gaat inloggen op het domein op de server. Ik krijg nu wel een inlogscherm, maar dat is alleen voor het inloggen op het werkstation zelf.\r\n\r\nHoe doe ik dit?\r\n\r\nAnton\r\n\r\nPS. De andere werkstations heb ik niet aangesloten anders wist ik het antwoord al :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2007 heb je bij het werkstation wel aan het domein toegevoed?\r\n\r\nbij inlog scherm goede domein ingevoerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Ik krijg hem niet aangemeld op het domein omdat ik niet weet hoe ik het werkstation op het domein aan moet melden. \r\nAls dat lukt namelijk dan denk ik dat de rest ook wel gaat lukken.\r\n\r\nGroetjes,\r\nAnton. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen