Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Delen Geplaatst: 4 april 2007 Wie weet hoe ik de email die ik heb verwijderd \r\n Terug kan vinden \r\n Of kan dat niet ??\r\n \r\n Gaarne reacktie er op \r\n\r\n MVG: Satgeert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Betreft het Outlook of Outlook Express,of wellicht nog iets anders.\r\n\r\nDe map \" Verwijderde items \" ook al geleegd?\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Ja Outlook expres\r\nJa deze map ook leeg\r\n\r\nMVG: Satgeert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Ik ken geen programma waar ik zeker van weet,dat het iets kan terughalen.\nAls je intussen niet hebt laten comprimeren,open dan het \"Verwijderde items.dbx\" bestand eens met kladblok,wellicht dat je daar nog iets terug vindt.\n \nHet staat standaard in de onderstaande map.\n \nC:\\Documents and Settings\\(Naam of Administrator)\\Local Settings\\Application Data\\Identities\\{..............}\\Microsoft\\Outlook Express\n\nGreetz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen