Ga naar inhoud

Windows vista meerdere keren

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nNu heb ik wéér een vraag.. :p \r\nIk heb een Windows Vista computer (hele pc met Vista gekocht).\r\nBij het installeren van Windows Vista kon ik voor de Nederlandse en de Engelse versie kiezen.\r\nIk had maar voor de Nederlandse gekozen.\r\nMaar nu wil ik graag ook de Engelse, eens kijken hoe dat is (spraakherkenning), hoe kan ik deze ernaast installeren?\r\nIk wil graag de Nederlandse versie behouden, dus dat daar niks verloren gaat, maar ik wil de Engelse versie \'s een keer uitproberen, die blijft dus maar tijdelijk.\r\nHoe kan ik dit doen?\r\nIets met MultiBoot ofzo? Totaal geen verstand van.. :p \r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Oke.. ik snap het nu een klein beetje..\nIk doe gewoon de installatieCD in de pc en installeer het op een nieuwe partitie.. maar welke CD meot ik hebben?!\nIk heb alleen een Upgrade CD erbij gekregen en 2 blanke recovery CD\'s (één DVD)..\nDe Upgrade moet ik niet hebben.. en die recovery CD en DVD doen niks.. Als ik de computer daarmee opnieuw start gebeurt er niks..
Link naar reactie
Ja, die zat er ook bij..\nMaar.. het is ondertussen gelukt..\nIk moest de upgrade CD hebben, en dan zogenaamd naar Vista Home Premium upgraden (wat ik al had).\nSpraakfunctie is best gaaf..\nIs er eigenlijk ook een manier om de engelse versie te hebben, maar alle tekst toch in het Nederlands te weergeven?\nDingen als eigenschappen, knippen, plakken, enz...
Link naar reactie
Kun je niet gewoon een ander taal downloaden? Ik heb Vista Ultimate NL en ik kan bij mn optionele updates gewoon alle taalpakketten kiezen. Ik heb de engelse geïnstalleerd en nu kan ik als ik wil de hele boel even op engels zetten ;) Zonder compatibiliteits issues! Het hele bestandssysteem van vista slaat alles toch in het engels op namelijk ongeacht welke taal jij gebruikt! Ze vertalen als jij het nederlandse pakket hebt alles gewoon voor je naar het nederlands.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...