Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Delen Geplaatst: 3 april 2007 Na een aantal keer Gammo, Gamekings en de PU gekeken/gelezen te hebben word ik er niet wijzer van! Soms is de kwaliteit wat beter, soms heeft het de ideale bestuuring, [B]wat is een goed Wii spel??[/B]\r\n\r\nLaten we stemmen [URL=\"http://vanoldenbarneveltschool.110mb.com/wiispel.html\"][SIZE=\"7\"]Klik hier![/SIZE][/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 ik wil het ook weten heb zelf ook een wii en wou vandaag wii play kopen maarja ook uitverkocht net zo als de wii zelf :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Minstens de helft van je lijst moet nog verschijnen, dus daar kan ik met geen mogelijkheid van zeggen of dat goed wordt of niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Maar ik heb Alle spellen die nog niet in nederland zijn gedel. zou je toch een oordeel kunnen geven Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2007 en de nieuwste dragon ball Z dan? die is hier uit maar staat er niet tussen\r\n\r\ndie lijkt me wel goed btw Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 red steel geen twijfel mogelijk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2007 Red Steel schijnt idd heel goed te zijn. Jammer dat ik door me geld heen ben... :(\r\nOok lijkt Super Mario Galaxy me wel wat, ondanks dat het verhaal redelijk hetzelfde is als alle andere Super Mario games... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2007 [QUOTE=Chimera;306677]en de nieuwste dragon ball Z dan? die is hier uit maar staat er niet tussen\r\n\r\ndie lijkt me wel goed btw[/QUOTE]\r\n\r\nik ken een paar mensen die dat spel hebben en er is een mening over\r\n\"De bestudering is zeer verwarrend van dat spel.\"\r\nik zelf heb geen wii om 2 redenen:\r\n\r\n1. De aantal goede spellen (voor serieus gamers) is beperkt \r\n2. als rond slaan in je kamer verklaren je buren voor gek als ze je zien\r\ndoe mij maar liever een ouderwetse controller (hou je ook langer vol):D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2007 [QUOTE=Queiwyn;327234]ik ken een paar mensen die dat spel hebben en er is een mening over\r\n\"De bestudering is zeer verwarrend van dat spel.\"\r\nik zelf heb geen wii om 2 redenen:\r\n\r\n1. De aantal goede spellen (voor serieus gamers) is beperkt \r\n2. als rond slaan in je kamer verklaren je buren voor gek als ze je zien\r\ndoe mij maar liever een ouderwetse controller (hou je ook langer vol):D[/QUOTE]\r\n\r\nNou, als je meer goede games wilt: ff wachten. Oh, en wat het zwaaie betreft: best wel gezond en je buren zullen het ook te gek vinden. Dat is bij mij dan het geval. Oh, ik weet ineens ook nog een goed spel: Super Smash Bros. Brawl. Komt ergens eind dit jaar uit, hoop ik... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen