Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Delen Geplaatst: 3 april 2007 Hoe kan ik mijn hele website in èèn keer door de validator laten validaten?\r\nOf kan dat niet?:neutral: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Niet mogelijk. \n\n1 template maken die validaren en daarna de content gedeeltes valideren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Kan in ieder geval niet met de w3c-validator. Misschien dat er andere websites zijn die dat wel kunnen.\r\n\r\nWat ook kan: op iedere pagina alvast de link naar de validator plaatsen, en vervolgens op iedere pagina op die link klikken om de validator automatisch te starten voor betreffende pagina. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Een optie is de add-on \"Html validator\" voor FireFox ([url]https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/249)[/url].\r\nWerkt zeer prettig, je opent gewoon de pagina en rechtsonderin is te zien hoeveel fouten er gevonden zijn.\r\nDeze worden in de broncode aangegeven, er worden ook oplossingen aangedragen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Zoiets bestaat overigens ook voor IE in de vorm van de Developer Toolbar als ik me niet vergis. Heb \'t ding nu niet geinstalleerd staan, dus kan niet kijken.\r\n\r\nDaarnaast beschikt Dreamweaver 8 over ingebouwde validatiefunctie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 ik doe het wel via w3c dan,\ndat staat wat beter omdat die gewoon bekent is Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 HTML Tidy is een programma van W3C (Plugin is door iemand anders ontwikkeld)\n\nMaar als je hem daar in test is hij ook W3C valid Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 En in HTML Validator als plug in bij FireFox kan je ervoor kiezen om HTML Tidy te gebruiken als toetsingsalgoritme. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Dan lijkt dat mij het beste, thanks voor de tips. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen