Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Delen Geplaatst: 2 april 2007 Ik heb al van iemand te horen gekregen dat ik het volgende moet doen\r\n\r\nGa naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.\r\n\r\nZoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/\r\n\r\nKlik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren\r\n\r\nmaar ik heb sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318 niet staan wat moet ik nu doen :confused: :confused: :confused: :neutral: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Ga via Start naar het Configuratiescherm, klik systeemherstel, klik hardware, kijk nu of de CD/DVD-romspeler hier geregistreerd is, zo ja, klik hierop, dan eigenschappen, dan deïnstalleren drivers, even wachten, dan weer de drivers opnieuw installeren, verder opnieuw opstarten en kijken of hij nu wel onder mijn computer vermeld staat, succes!!;) ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Bedankt voor de tip maar het heeft niet geholpen ik krijg steeds een gele uitroepteken te zien.\r\n\r\n\r\nWindows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen