Ga naar inhoud

Altijd zelfde drive letter aan usb stick

Aanbevolen berichten

Ik heb hier iets gevonden, [url]http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html[/url]\r\nAls je deze service installeert, en je plaatst een bestandje op je usb stick, dan pakt hij automatisch de driver letter die aangegeven staan in dat bestandje..\r\n\r\nJe kunt ook zeggen in die service, pak voor een usb stick automatisch deze letter, (je kunt aangeven welke letters voor usb sticks gereserveerd worden) is er al een usb appartaat met deze letter; pak dan deze.\r\n\r\nHet nadeel is ook hier weer, je moet per computer de service installeren, en wil je het per usb stick aangeven, moet je dus op elke usb stick dat bestandje zetten..
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dit probleem heb ik met mijn U3.\r\nWe hebben 4 netwerk schijven en 3 vaste schijven.\r\nHij pakt automatisch de E: en de F:.\r\nMaar die kan hij niet gebruiken want die zijn in gebruik door de netwerk schijven.\r\nIk heb nog steeds het probleem niet op kunnen lossen en als ik een manier gevonden heb zal ik het door geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...