Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Delen Geplaatst: 2 april 2007 Hallo,\r\n\r\nIs het mogelijk om aan een usb stick een vaste drive letter te koppelen, zodat hij niet on conflict komt met bijvoorbeeld netwerkschijven op een andere computer? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Ja, via computerbeheer. Maar dat moet je per PC apart instellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Dat is dus het probleem.. dat wil ik eigenlijk niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 [QUOTE=royscheper;306075]Dat is dus het probleem.. dat wil ik eigenlijk niet.[/QUOTE]\r\n\r\nDan kan wat jij wilt niet. Het zou ook wat zijn als externe apparaten het OS mochten overrulen.... Hoe weet jij namelijk welke netwerkschijven er zijn? \r\n\r\n(kom op, even logisch nadenken) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Ik heb hier iets gevonden, [url]http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html[/url]\r\nAls je deze service installeert, en je plaatst een bestandje op je usb stick, dan pakt hij automatisch de driver letter die aangegeven staan in dat bestandje..\r\n\r\nJe kunt ook zeggen in die service, pak voor een usb stick automatisch deze letter, (je kunt aangeven welke letters voor usb sticks gereserveerd worden) is er al een usb appartaat met deze letter; pak dan deze.\r\n\r\nHet nadeel is ook hier weer, je moet per computer de service installeren, en wil je het per usb stick aangeven, moet je dus op elke usb stick dat bestandje zetten.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Dit probleem heb ik met mijn U3.\r\nWe hebben 4 netwerk schijven en 3 vaste schijven.\r\nHij pakt automatisch de E: en de F:.\r\nMaar die kan hij niet gebruiken want die zijn in gebruik door de netwerk schijven.\r\nIk heb nog steeds het probleem niet op kunnen lossen en als ik een manier gevonden heb zal ik het door geven. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen