Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Delen Geplaatst: 1 april 2007 Hoi,\r\n\r\nWeet iemand hoe ik mijn computer, dus windows xp kan scannen op fouten\r\nalvast bedankt\r\ngr,\r\nJos Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Wat voor fouten heb je dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Je zou systeem controle van Windows XP kunnen toepassen!! Dan worden eventeële fouten automatisch hersteld, indien dat nog mogelijk is!! Ga als volgt te werk: 1-ga naar start,2-klik met rechts op mijn computer, 3-klik op extra, 4-klik op nu controleren, 5-daar in het schermpje allebei aanvinken, 6-op starten klikken, 7-je PC of laptop opnieuw opstarten, 8 de PC dan zijn gang laten gaan en niet onderbreken, wel in de gaten houden en eventueel doen wat er gevraagd wordt(meestal niets)!! Dit programma voor systeem-controle kan behoorlijk lang duren, ± 1 tot 2 uur, afhankelijk van het aantal GB´s opslag op je harde schijf en de fouten, die gevonden worden!! Succes.:) :) ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Sorry tussen stap 2 en 3 eerst nog op eigenschappen klikken, oké??;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen