Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Delen Geplaatst: 1 april 2007 Vanmiddag zat ik op één van onze PC\'s te surfen op internet (op gamerankings.com geloof ik), toen er een melding van de firewall kwam dat één of ander microsoft / windowsprogramma toegang wilde tot internet. Nietsvermoedend drukte ik op ja, waarna er op die pc geen internetverbinding meer was. Ik heb geprobeerd het te verhelpen met WinSockFix, maar dat werkte niet. Toen ik ging kijken, ontdekte ik ook dat alle connection settings (IP, DNS, gateway, enz) gereset waren. Ik vulde die weer opnieuw in, maar nee, het mocht niet baten. Ik weet niet wat de oorzaak is (het is niet mijn pc, en ik weet dus niet wat er normaal allemaal mee gedaan wordt), maa misschien weten jullie het wel, of hebben jullie een oplossing? Dat zou heel fijn zijn! Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Een klinkklare oplossing heb ik niet.\nMaar ikke zelf,zou het proberen met systeemherstel.\nOf heb je een verschrikkelijk virus tepakken ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 [QUOTE=cuizenier;305927]Een klinkklare oplossing heb ik niet.\r\nMaar ikke zelf,zou het proberen met systeemherstel.\r\nOf heb je een verschrikkelijk virus tepakken ?[/QUOTE]\r\nNou laat ik in elk geval systeemherstel eens proberen! Dank je Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Ja hoor, dat was het! Bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Jij bedankt voor het melden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen