Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Delen Geplaatst: 1 april 2007 Hallo, \r\n\r\nWeet iemand hoe ik mijn favarieten alfabetisch kan rangschikken in IE 7 ?. In eerste instantie deed die het ook, echter als ik nu een favoriet toevoeg wordt die standaard onder aan de lijst geplaast en dat vind ik erg lastig.\r\n\r\nIk heb al wat rond \"gesnuffeld\" maar kan hierover niks vinden in de help funktie van Windows (Vista Home Premium). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Rechts klikken en sorteren op naam ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Bedankt, cuizenier, het werkt ene het is zondag en gisteren laat geworden dus deze optie had ik nog niet geprobeerd :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 leuk dat je het hier nog vermeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 de werkbalk van I.E.7 waarin oa.favorieten,home en extra zitten zijn plotseling verdwenen,de adresbalk is wel aanwezig.Ook kan ik in het configuratiescherm internetopties niet meer openen.Help Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 rechtklikken op de balk en daar aanvinken wat je nodig hebt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 als ik rechts klik komt alleen \'\'vorig formaat-sluiten-minimaliseren\'\' in beeld\r\n:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 dat is te ver omhoog ;)doe het eens vlak naast je URL balk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 dat helpt niet, krijg ik weer minimaliseren enz. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen