Ga naar inhoud

Acer monitor vs Compaq desktop

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem; hoop dat jullie me kunnen helpen.\r\n\r\n> gekocht: ACER AL2216 W - 22\"breedbeeld monitor\r\n> mijn pc: compaq SR1239NL [url]http://www.topproduct.nl/hardware/desktops/iprod/F669089D-6EE2-4BA0-8DE8-E051D27866FD/152975/Compaq_Presario_SR1239NL_desktop_pc_%5BHP%5D_info.html[/url] \r\n \r\n>max resolutie COMPAQ pc: 1600*1200pixels \r\n>ACER instelling zou moeten zijn:1680*1050pixels \r\n \r\n>ACER driver gedownload maar weet niet wat ik ermee moet doen\r\n \r\nis deze monitor wel geschikt voor mijn pc? horizontale uitrekeffect is niet echt om blij van te worden...... zeker omdat ik monitor heb gekocht voor fotobewerking !!
Link naar reactie
Zo te zien heb je een geintegreerde videokaart, en die heeft weinig mogelijkheden. Vermoedelijk kan deze de hoge breedbeeldresolutie niet aan, al zou je even kunnen proberen met de allerlaatste drivers voor de grafische kaart.\r\n\r\nMakkelijkste oplossing: toevoegen en gebruiken van een aparte AGP grafische kaart, maar dat hangt er vanaf of je voeding dat aankan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...